Tenkte bare lodde stemningen litt. Stem i vei
- 0 (Konkurs)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 12
- 14
- 16
- 18
- 20+
0 stemmegivere
Tenkte bare lodde stemningen litt. Stem i vei
0 stemmegivere
flertallet mener at FC er konkurs om et år!
23%
Stemte konkurs, men jeg har mer troen på noe mellom 10 og 50 øre.
Denne tråden var jo fornøyelig.
Folk har bommet noe grasat.
Sant,
FUNCOM er Top Notch
Nå vet vi ikke fasit enda, men over hadde vi snitt 3.52 og median 2 - det er vel ikke så ille tippet?
og det har ennå ikke gått et år. Spør du f.eks. Burnside er konkurs fremdeles en høyst reell mulighet.
Hadde vært gøy med en ny poll, med ny gjetning på kursen i august
Nei, egentlig ikke
Optimistisk, men nå synes jeg det virker mulig
Må nok oppjustere litt nå, mellom 50 øre og 2kr ser jeg som sannsynlig nå. Jeg har kjøpt på 1kr nå, og må innrømme at jeg muligens var litt kjapp på labben der. Vi skal mye mulig ned mot 70-80 øre på kort sikt. En aksje som har gått -60% på en dag skaper ikke noe god stemning.
På tide å gjøre en ny fundamental analyse av selskapet…
Syns det er noe negativt å tro at kursen til Funcom er mellom 50 øre til 2kr +/- 1 måned før release av CE. De har selv sakt de skal fokusere massivt på gratis pr og den slags.
Tjah, hvis du tror alt går på skinner, så er 50øre selvsagt lavt. Det er diverse faktorer som spiller inn som det virker som du ikke har tatt med:
Jeg har jo kjøpt på 1kr, så jeg er jo forsåvidt positiv, men greit å være realistisk, Funcom har med unntak av PC-releasen av The Park aldri levert et spill på tida.
Ser vi femmeren til jul ?
Kanskje hvis CE blir det nye dominerende spillet innen survival sjangeren. Med 50% likes/dislikes på gameplay videoen så tror jeg sjansen for dette er ganske liten, men ting kan forandre seg fort.
Hvordan har tidligere spådommer gått? Noen som vil grave fram fra arkivet?
Avhengig av neste emisjonskurs