Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din krypto-portefølje?

Ja, det har “tatt over” livet mitt :joy:

1 Like

Mana gikk ut til fordel for Loopring og VRM har jeg sluttet mine da det er så tregt - kjører litt VIVO-mining heller, får litt mer igjen for det.

1 Like

Crazy! Tenker selv å satse på maks 5-6 coins. Min tanke er at det er bedre å gå tyngre inn i det man tror på enn å spre seg tynt i mye, men folk er ulike :wink:

Eth 100% :grin::grin:

1 Like

Ser den. Hadde så klart vært mye enklere, men har hatt så usannsynlig stor vekst på mange av de små, at jeg klarer ikke å kvitte meg med de.

Nesten +2500% på XVG, +950% på XBR, +600% på LUN osv.

Er så mye å tjene på disse mega-pumpene, at jeg velger å ha noen tusen på de små-coinsa jeg har mest trua på.

3 Likes

Godt poeng. T.o.m $1000 kommer jo langt med sånne gainz! Så spørs det hvor lenge det varer. Satser på noen år til :smile:

1 Like

Hvilken børs bruker du?

Hovedsaklig Bittrex, Binance og Kucoin. (Er ganske fornøyd med de.) Men noen av coinsa finner jeg bare på mindre børser som EtherDelta.

Noen som har sett på Arcane Crypto?

Drar opp en gammel tråd her, men hva er det folk har troa på? Utenom topp 10 coins :stuck_out_tongue:
Må diversifisere litt igjen snart, kommer hovedsaklig til å bli innenfor topp 10 men er spennende med litt moon shot coins :stuck_out_tongue:

Jeg var med Bitcoin fra $600 og hele veien opp og litt ned igjen.
Nå har jeg solgt meg ut av alt, har litt Bitcoin og Ethereum igjen.
Ellers så aventer jeg, det blir noen år til jeg går inn igjen i crypto.

1 Like

VET og XPR her, mest VET

1 Like

Ser potensialet for måneferd med Nano og NEM. Ser også grei ut teknisk, men risikoen er der selfølgelig! :smiley:

Jeg har små posisjoner i mye forskjellig. I det siste har jeg lagt inn en haug med ordre på ulike krypto, rundt fib 78 fra forrige topp. Så selger jeg halvparten når de går 100%. Kalles «Little old Lady», så jeg slipper å følge så mye med.

Har små poster i Ripple, Kucoin, Nano, Enigma, Vice, Lala, Tron, Iota, Omisego. Trur det var alle. Og sjølvsagt flaggskipet Parsec Frontiers :slight_smile:

Er 99% I cht jeg :stuck_out_tongue: liker den stabile gevinsten, men det forutsetter at man tror det er ekte og derav ikke for alle før første utbetaling.

Fortsatt en god post i NANO. Kommer nok til å sitte med den en stund også da det er en av få krypto jeg virkelig har troen på.

Forslag til spennende altcoins som ikke er top 30ish coins?
Selv har jeg solgt halvparten av det jeg hadde i bitcoin og kjøpt:

  • Sushiswap (sushi)
    -Kasama (ksm)
    -Basic attention token (bat)

-Noen gaming relaterte coins der enjin coin (enj) er største investering.

  • Wink (win) og Cocos (bcx).
    De 2 siste her har bare 24 og 11 Mill dollar i markedcap.

Alle kan kjøpes via Binance.

Har litt usdt tilgode som jeg skulle investert i 2-3 flere coins.

Konverter til USDC og kjøp SWTH på dem.exchange (desentralisert, derivater rett rundt hjørnet, bra staking-rewards).

Ville jeg gjort i hvert fall :slight_smile:

Ellers er VRA (Verasity) også noe å tenke på for spillindustrien - kan ikke så mye om det men er low-cap og har noen bra avtaler i bunn.

Og nå er den ene prosenten blitt til 100% i andre ting :partying_face::joy: