Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din krypto-portefølje?

Takk for tips! Burde lagt til at jeg helst vil holde meg på Binance😄
Skal sjekke de ut👍

1 Like

image

Sånn ser porteføljen min ut idag!

1 Like

All in CARDANO

2 Likes

De to nederste tror jeg kommer til å få endel mer oppmerksomhet i tiden som kommer.

Hva er argumenter for at de to nederste skal oppv

Den nederste er den eneste Ethereum Layer 2 protokoll som jeg vet om som har fått industriell adopsjon, og som muliggjør industriell bruk av ethereum til denne typen usecaser. (Og med det mener jeg usecaser med høyt antall transaksjoner, som må ha forutsigbar og lav kostnad, høy finality, lav latency og lett å utvikle på. (Merket at jeg inne er så vant å beskrive det på norsk))

Teamet bak jobber med blant annet ConsenSys, som ble startet av Ethereum co-founder Joe Lubin. Om du ser denne videoen er det ikke utenkelig at du får høre fra ham også. :slight_smile:

Se nahmii.io for mer info.

Den nest-nederste har en kobling til den nederste, hvor en får 15-16 nii per hbt for hver måned en holder de i en Wallet en selv kontrollerer (aka ikke på en exchange).

1 Like

Litt spredning, Nano og XLM kaken har vokst seg større og ETH har blitt erstattet til fordel for VET og TRX.
image

1 Like

Har kjøpt endel “the sandbox” (Sand).
Synes det ser ut som et spennende prosjekt:

Nesten litt flaut å legge denne ut denne nå :see_no_evil: Mye gammel moro i dette diagrammet!

Har mange forskjellige coins, men orker ikke begynne å rydde pga av skattemessige grunner. Siden det har vært lite endringer i porteføljen de senere årene, så har jeg en relativt enkel selvangivelse å føre inn når det kommer til kryptovaluta.

38

1 Like

Jeg har 100% Nano.

Tanken er at bitcoin sine skaleringsproblemer vil bli mer og mer tydelig etterhvert som transaksjonsvolumet tar seg opp, og da vil nano være et åpenbart alternativ.

1 Like

Hva er Nano?

1 Like

Hvordan er utviklerteamet? Holder de på å utvikle denne enda?
Hadde endel i denne når den het xrb, raiblocks. Men mista de i Bitgrail-sjiten :smile:

1 Like

Jeg klarte å selge litt heldigvis men gikk også med litt i Bitgrail :confused:

Min portefølje er stort sett C10, C20 og SWTH.

SWTH har dessverre bare gått ned i forhold til ETH, men tror det kan bli en melkeku (er det egentlig allerede men med høyere volum kan det bli riktig bra).

Har også litt PERP, APY, NSURE, VRA, VET, mm, men mindre beløp.

C10 og C20 er for å slippe å følge så mye med.

Jeg har slått meg til ro med diverse Invictus fond, foreløpig C10, C20 og Hyperion fondet, vurderer å gå inn i noen av de andre også. Mye greiere synes jeg, har vært innom diverse coins, men det er alt for mange av de og stadig nye kommer til…

1 Like

Prosjektet var jo for det meste ferdig allerede i 2017, så core utviklingen har bestått hovedsaklig av mindre endringer for å forbedre ytelsen. Det neste store steget er å implementere ledger pruning for å redusere disk belastningen for nodene etterhvert som blokkjedene blir større (nano har en liten annerledes arkitektur der hver konto har en egen blokkjede).

I mine øyne er det et solid team som har vist en god trackrecord hele veien. Det samme har protokollen. Ellers er det masse tredjepartsprosjekter og et stort community (i forhold til mcap) med mye aktivitet.

1 Like

Theta 5% Tfuel 95% - to coins av samme prosjekt

1 Like

Nå begynner det å skje ting på hbt og nahmii fronten. For de av dere hvor nahmii har sneket seg under radaren, anbefaler jeg at dere sjekker det ut.

Jeg har ikke gjort noe som helst siden sist jeg postet på tråden, men utviklingen har vært ganske så fin.

Hei. Hvor/hvordan kjøper jeg NII og HBT?

Halloen :slight_smile:

Nii er på uniswap & liquid.
Hbt er vel hovedsakelig hitbtc, men det var en pool på uniswap en stund.