Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din krypto-portefølje?

Ok, takk for svar og tips😊

No problemo. #notFinancialAdvice. :slight_smile:

Det kan være verdt å nevne at for de neste 8-9 årene så kvalifiserer en for nahmii-AirDrop ved å holde hbt i en non-exchange Wallet. Mener det er rundt 15 nii per måned en holder 1 hbt. Så inntil markedet plukker opp den koblingen, så kan det være en grei inngang til nii og heller kjøpe hbt.

Kan du si kort hva de driver med? :slight_smile:

Så har jeg et utgangspunkt når jeg DYOR :female_detective:

Det første prosjektet var at de tok en digital «content marketplace” de hadde laget og flyttet den inn i cryptoverden. Det var tildels for å gjøre Micro-betalinger og sporbarhet mulig. (Blant annet Telenor brukte den non-crypto legacy løsningen til å få innhold inn i noen apper de hadde i Asia. )

For at det skulle funke, måtte det håndtere skalering. De hadde inngått partnerskap med andre krypto-prosjekter som skulle levere en underliggende platform de skulle bruke. Disse prosjektene lyktes ikke i arbeidet sitt.

De tok derfor og pusset støv av en løsning de hadde, og tok en aldri så liten pivot; de bestemte seg for å lage skaleringsløsningen selv. Dette arbeidet ble til nahmii-protokollen, som er den første (tror jeg) som har industrielle løsninger kjørende på toppen av Ethereum. (Se videoen jeg postet tidligere, eller søk etter fjord maritime + fjord Control).

1 Like

Største posisjon på UBT
Nettop solgt ut ein del av eRSDL
Og kom nettop inn på SATA frå dag 1
Portefølja føles fin om dagen :sweat_smile:

Fortsatt 90% Bitcoin 10% Ethereum. Har valgt å holde meg unna resten av altcoinsene, men må inrømme at det har fristet med litt Cardano og Doge!!

Noen som staker ADA og/eller FTM? hvor er eventuelt beste plass?

Hva er din avkastning så langt i år?
  • <0%
  • 0%

  • 10%

  • 25%

  • 50%

  • 100%

  • 250%

  • 500%

  • 1000%

  • 1500%

  • 2000%

  • 2500%

  • 3000%

0 stemmegivere

@VargVemund Jeg er nysgjerrig på din oppdaterte portefølje? :grin:

Har tatt ut litt gevinst å sendt til Mirai forrige uke. Har fylt på igjen under fallet, så nå er det ingenting igjen i FIAT/Stable coins. Godt lastet opp i ADA og i ETH (Etter litt hype i Ethereum chatten, har også troen på at denne styrker seg mot BTC fremover).
image

1 Like

:joy: Litt kaos her i gården, fortsatt en del mindre coins, men solgte unna en hel haug i sommer for å få litt bedre oversikt. Oversikten var temmelig umulig da, og nå er det begynt å bli vanskelig igjen…!

Skal se om jeg kan samle oversikten og dele.

Generelt har jeg mest i C10 (krypto fond av topp 10 med cash hedge), nest mest i SWTH, så UNIDX, så C20, så BNB, så kommer denne oversikten, men innimellom har jeg en del på på eth-blockchain og BSC:

Kult! Ser du har enn del VRA, jeg hørt lite om de, men du har troen?

Voksenopplæring?

Jeg forstår ikke helt krypto, men skjønner nok til å vite at Bitcoin er sentralt og i mine øyne mest “mainstream” med Ethereum som en god nummer to?

Dog skjønner jeg ikke helt tankegangen til porteføljene over som har kjøpt et hav av kryptovalutaer jeg aldri har hørt om.

Spørsmål:

  • Hvorfor kjøpe så mange forskjellige?
  • Er det ren spekulasjon, eller har dere en konkret tanke om hver valutas bruksområde og plass i fremtiden?
  • Dere som har Bitcoin, kjøper dere “fordi det går oppover” eller er det dypere tanker bak i forhold til en ny verden med Bitcoin som hovedvaluta og handelsmiddel?

Du kan lese litt rundt på de forskjellige trådene som er laget, du kan f.eks. starte med “Vechain”- tråden. Da vil du få større grunnlag for å gjøre opp dine egne meninger.

1 Like

VRA har gått en del, har solgt unna en hel del på veien opp, vanskelig å si hvor langt den kan gå men i bullmarked kan alt av alts gå skyhøyt.

Av alle jeg har har jeg mest troen på UNIDX, men siden det er lowcap vil jeg ikke gå inn med for mye.

@anon99163478 det er ekstremt mye nyvinning i kryptomarkedet, mange av verdens glupeste hoder går dit, noe av det som skapes av krypto dag kommer til å være morgendagens giganter tror jeg. For egen del er det delvis gambling, delvis mye undersøkelser, delvis traderen i meg. Jeg selger og sikrer gevinst rett som det er. Tapte mye i forrige bearmarked og er ca tilbake der jeg var nå, og tror Bitcoin har MYE å gå på, og at ETH vil outperforme BTC, og at flere av dem jeg har vil knuse disse to ser vi på prosentvis gevinst. Men man må følge med!

Min kryptoportefølje nå er kun bitcoin, og mesteparten på wallet, litt på blockfi. Solgt ca halvparten av btc jeg hadde på topp.

@Klinsj har trua på VRA longterm de satser på Esport og video innhold og har litt på samme tokenomics som BAT. De har 25.5% APY på staking hos verawallet.tv fortsatt mener jeg.

2 Likes

VET er min favoritt, men anbefaler folk å sjekke ut Chiliz!

Spennende, jeg skal lese litt om de. Men spørs litt om det er for tidlig, kanskje vente til neste bullrun, når teknologien har kommet lengre?

Flere interessante prosjekter her.

Telcoin / TEL har jeg fulgt i 3 år og endelig har de begynt å rulle ut produkter.

Tel er en «hybrid-krypto», der de samarbeider med Telecom-industri, der brukere kan sende penger hjem, direkte via mobilabonnementet.

Først ut var korridor Canada-Filippinene, der mange som jobber i Canada kan nå enkelt sende penger hjem, og til lave fees.
Q2 nå er ekstra spennende der flere korridorer skal gå Live, i tillegg til ny app med mange muligheter.
Samarbeider også med GCASH.

Tel

Kursen har nå konsolidert en god stund, og når de målene sine dette kvartalet tror jeg det blir spennende.

1 Like