De har du snakket om før, stemmer det?
Er så mye som virker lovende nå, så jeg ikke henger ikke helt med lengre
De har du snakket om før, stemmer det?
Er så mye som virker lovende nå, så jeg ikke henger ikke helt med lengre
Jeg handlet billig ifjor så jeg HODL’er bare enn så lenge, men vurderer muligen å selge noe hvis det stiger mot slutten av året
Har gjordt det samme. Solgte en del Bitcoin rundt 60K og har nå kjøpt meg inn i Ethereum.
Har for øyeblikket 50/50 fordeling på Bitcoin og Ethereum!
Solgte ut en del BTC rundt 62-63.000$ og har vektet stort over i ALTS.
SWISSBORG - 64%
IOTA - 12%
SELFKEY - 8%
NEUROCHAIN - 5%
BITCOIN - 5%
NEBULAS - 3%
MORPHEUS NETWORK - 3%
Satser hardt på at Swissborg treffer ny ATH de neste ukene. Når de kommer med yield på BitCoin tror jeg det vil skyte fart. Over 70% av all CHSB er locked til staking på plattformen deres.
Hei, får jeg bare kjøpt Nii på Uniswap? Jeg har bare brukt Miraiex til nå. Skal opprette en annen «børs» for å kjøpe flere kryptoer, men forstår jeg det sånn at jeg bare får kjøpt Nii på Uniswap.
Nii må kjøpes på uniswap ja. Få deg metamask lommebok så er det ganske enkelt.
Har 110k Nii den har steget peent i det siste.
Skal bli spennende og se hvordan det går med krypto under et krakk ? Det må da være mange som vil brenne seg her når når vi snart går ut av pengetrykke rusen. Men som altid er det noen som klarer seg og mange går dukken.Personlig sitter jeg på gjerde med mye tørt krutt som skal inn i solide utbytte aksjer ved neste krakk.Ikke et vondt ord mot krypto men det er ikke min stil .Lykke til.
Hei,
Nii er tilgjengelig på uniswap, liquid og bilaxy. av de tre er nok uniswap det enkleste (men har høye fees nå).
personlig tror jeg vi er ganske så tidlig enda. NiiFiDAO er veldig spennende, og det kommer mer.
er du aktiv på forumet og? Om du er det så du kanskje at Mark (CTO til selskapet) kom med en ganske bullish beskjed for noen dager siden. om ikke er det en beskjed som er verdt å dele på nytt.
NiifiDAO er det samme som Nii som @Evilfreud nevner over?
Har ikke hørt noe om disse før, norske utviklere? hvor har dere lest og hørt om disse?
Nei, nahmii er hele navnet aner ikke hva den greia du prater om er
https://mobile.twitter.com/niifidao
Niifidao
https://twitter.com/nahmii_io?lang=en
Nahmii eller Nii.
spennende med norske selskap i crypto verden! latterlig gas fees på uniswap om dagen, dumt at de ikke er tilgjengelig via andre marked.
Har du gjort noe god research på disse, lyst å gi en liten pitch?
Må bli på tirsdag når jeg ikke er på mobilen, har på kalenderen å prate med folkene for å kunne skrive noe fornuftig til kryptoguiden.
nahmii (token: nii) er en Level 2 protokoll.
NiiFi (token: niifi) er et sett med verkøty som kan brukes til å bygge defi løsninginger. Dette er bygget oppå nahmii-protokollen. de første usecasene er for gaming og generell defi. de har akkurat gjennomført en 3 mill USD raise for NiiFiDAO.
edit: DAO = decentralized autonomous organization
Høres bra ut
De 3mill usd er for nahmii.
defi exchange = niifi
Announced Tuesday, DARMA is leading a $3 million seed round in NiiFi, a decentralized exchange (DEX) being built on Nahmii
Så NiiFi er bygget på Nahmii og token sale for denne kommer om 4 dager? Du har kommet inn i NiiFi på et tidligere tidspunkt @FeitaInc ?