Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Tok gevinst på deler av Funcom portisen, hadde ca 180% gevinst.

Har 75k aksjer igjen som er “gratis” Stiger vi enda mer selges kanskje de også, takk for alle gode diskusjoner rundt Funcom, personlig får jeg litt dårlig smak i munnen av all hausingen uten substans på HO og andre fora.

Hype is real, samme blir realitetsorienteringen som kommer. :wink:

11 Likes

Tilbake i Episurf med en OK posisjon nå før emisjon er avklart

3 Likes

Kjøpte litt AXA igår ( ganske mye faktisk, og litt Stillfront idag.

2 Likes

Som sikkert flere vet så har vi en gruppe på shareville

Lov å bli med der, Nedenfor er mest poppis aksjer i gruppen, igrunn ganske interresant.

9 Likes

Nå nærmer vi oss. Tror 2017 blir “mitt” år :slight_smile:
Har mere komp i bestilling samt at flere omrokkeringer kommer. Mangler litt Kitron, scatec, orkla m.fl

3 Likes

3 Likes

Ser ut som du har plass til både AXA , komp og Still :=)

3 Likes

Ute med 20k til på 3.8, 110k igjen. Selger jeg 10k til nå så er jeg i null ift hva jeg har puttet inn på Nordnet siden jeg startet! #Høydeskrekk

3 Likes

sittet med stor andel cash en stund nå Morti - har du en klar game-plan eller venter du på noe spennende?

Hehe 5kr eller 3kr på mandag, hva blir det? :smiley:

Tror vi er på 4,5 på mandag. Men veldig mye kommer anpå fredag. Kommer Dominate videon? Failer de streamen? Avslører de når andre streamers slipper til? Det er ganske mye i pipellinen føler jeg i hvertfall :slight_smile:

3 Likes

Ja og pris! Selv om vi som har fulgt med har en viss anelse så er det mange som er spente på den :slight_smile: Min anelse er 34.99$

2 Likes

TekInvestor sin Portefølje (18 medlemmer sin portefølje i hvertfall…)

5 Likes

Jeg har tenkt å lage en portefølje som tåler at jeg ikke følger med. Våren betyr 100% fokus på salg av eiendommer. Veldig lite rom for trading. Mer kjøp og hold strategi for ca 6 mnd frem.

6 Likes

Høres ut som en drøm!

3 Likes

Det heter fond

5 Likes

og de skal ha en andel av pengene dine uansett hvor dårlig/bra de gjør det…

1 Like

Hehe, ja men liker bedre å velge aksjer selv. Sett i forhold til den risikoen jeg tok når jeg kjøpte Funcom og har hatt helt frem til nå, så blir en portis rene indeksfondet i forhold hehe

4 Likes

Personlig kommer jeg nok aldri til å sitte pengene i fond. Det er noe svineri at de skal ha penger av deg selv om fondet går kraftig i minus. Jeg har større tro på å velge aksjer selv, og deretter følge sånn nogenlunde med!

3 Likes

Kunne ikke vært mer enig, og “ingen” fond er meget gode over lang tid og forsvinner stille fra markedet. Jeg legger merke til i min portefølje at mine lytteposter følger jeg ikke så nøye med på, så det er jo også en metode for å finne roen i en del aksjer.

4 Likes