Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Tok inn DNB også nå på 105,50.

1 Like

AXA 7%
Funcom 24%
GIG 30%
IOX 2%
Kitron 6%
NEL 21%
NOM 7%
Thin 2%

  • 10k aksjer i Star B
3 Likes

Er jo litt kjekt å kunne si at samtlige aksjer er i pluss da. Fine blå tall er det :slight_smile:

Edit:
Nå fikk jeg også Kitron for 3.80 så da er porteføljen min komplett for øyeblikket. Med unntak av mer Funcom aksjer.

2 Likes

Alle aksjene mine er i rødt så langt i 2016, minus de siste Kitron aksjene til 3,80

Huff det var dumt å høre. Du har mer peil enn meg på aksjer så jeg har flaks og du har uflaks slik jeg ser det. Men likte du TIL salget mitt den 28.12?

1 Like

Kitron ordren min hadde stått på 3.80 et par uker og slo inn automatisk i dag.

1 Like

11.03.2016

  • 99,7% Funcom

  • 0,3% Likvide midler

Er ikke fan av risikovurderingen som Nordnet har på -kontooversikt- altså, ha ha…
Ser jo ut som søylen sprenges :stuck_out_tongue_closed_eyes:

//Det kommer seg, er bare 18,19% i minus nå… Men er 120% i pluss siden jeg startet i fjor, vi får se hva de neste 3 månedene bringer…

2 Likes

Jeg tipper du solgte til meg! Jeg tenkte at børsmeldingen viste at de reelle verdiene var høyere enn kursen, men markedet er ikke enige.

Vil forresten si at jeg er 100% amatør.

1 Like

Det er lov å gevinstsikre litt selv om man har troen. :slight_smile:

2 Likes

Absolutt :slight_smile: Solgte meg ut av GIG i Januar, pen 60%, puttet alt i Funcom… Ah, etterpåklokskap… :slight_smile:

2 Likes

Må kanskje lære meg dette, har hatt noen fine urealiserte gevinster i år, men nå tilbake på 2-3% pluss

4 Likes

Droppa Lotto i helga og kjøpte 20k aksjer i EMGS. Om jeg vil råde andre til å gjøre det samme? Tja… Er nok mye sikrere enn Lotto, men…

AXA
BON
FUNCOM
GIG
GRO
MHG
NEL
VISTIN
WEIFA
Dette er 75%
De siste 25 % er i aksjefond.

Er spent på hva som skjer på onsdag vedr GRO-BON…håper på dobling på sikt, men de er ikke direkte spennende…

Avkastningen på aksjefondene er ca -2,5%
På aksjene ca 3%
Så jeg har ikke bomma helt…

2 Likes

12/03/16
Slutt med warrants. Nå er det kun aksjer som gjelder for min portefølje heretter. Kjøpt opp i 2 nye selskaper og håper å kunne ha min portefølje slik en god stund fremover, men skjer det noe drastisk må jeg så klart inn å gjøre endringer. Min portefølje ser derfor nå slik ut:

Thin Film Electronics 55,4%
Funcom 19,7%
Starbreeze AB ser. B 15,9%
NEL 8,8%

Thin Film og Starbreeze er de aksjene jeg føler meg mest trygg på. Funcom og NEL er litt mer risiko i mine øyne.

4 Likes

Portisen min er nå slik:

Bitcoin
Funcom
Kitron
SR-BANK
DNB
Bakkafrost
ThinFilm

Har egentlig kjøp en bank for mye. Kommer nok til å selge minst en av bankene i løpet av en måneds tid tipper jeg. Kunne tenkt meg mer Bakkfrost, mer ThinFilm.

Watch list: GIG, Nel, Data Respons, Norwegian, Ekornes, Rec og iRobot (IRBT)

4 Likes

AXA
BON
EMGS
FUNCOM
GIG
GRO
MHG
NEL
VISTIN
WEIFA

Forrige fredag gikk jeg inn med 20 k i EMGS, økte i dag til totalt 60 k.
Er i øyeblikket på 5,6% på aksjeportefølgen. Fortsatt i minus på aksjefondene.
Må muligens vurdere å selge ut endel fond…

1 Like

AXA 15%
FUN 28%
GIG 28%
IOX 2%
NEL 20%
NOM 6%

Så får vi se om det går an å få enda en økning i Fun i løpet av morgendagen om den skulle falle litt tilbake mot 1.5

2 Likes

Avanzamannen deler sin portefølje

https://twitter.com/AvanzaMannen/status/712547610050093056

Mina innehav i % just nu, 60% #STAR, 10% #Fing, 7% #Anot, 5% #Dmyd, 2%#Apta, 3% #Crad, 4% #CANT 9% lång #DAX.

Men det er jo ikke akkurat en person som sitter stille i båten

Gick igenom min aktiehandel för 2015 och omsättningen för året blev #59 miljarder. Inte många fikapauser det året. Greed is good. :slight_smile: Cheers

3 Likes

Dette var da voldsomme greier i STAR. 6 ganger mer investert i STAR enn Fing som er hans nest største case. Han sier han er langsiktig, men han poster denne som vil få kurs til å gå opp midlertidlig i STAR i alle fall. Er han på selger’n?

3 Likes

Ettersom han trader veldig mye, så tror jeg det er det mest sannsynlige scenarioet.

1 Like

Noen som har peiling på hvor mye han har tilgjengelig for trading ?