Nærmer seg…
Satser på å krysse den magiske grensen på 1m før jeg selger
Samme her, ikke 1mill grensen da, blir for optimistisk å tro at jeg skal helt dit med min pott. Da ville du allerede vært mangemillionær bare på Nordnet ^^.
Jeg satser også på å krysse den grensen snart, men tviler på det blir med Funcom. Men kanskje?
Lenge siden jeg har postet i denne tråden. Etter en solid opptur fra november til februar har jeg opplevd en liten korreksjon nå i mars. Har gjort en del endringer i feb-mars. Har solgt mye PCIB og redusert litt i Stillfront. Kjøpt meg ordentlig opp i SB. Spillaksjene står for ca 80% av porteføljen da det er disse jeg har mest troa på de neste 2-4 månedene.
Starbreeze
Stillfront
Funcom
PCIB
SDSD
Natto
Vurderer å sette inn friske penger for å øke i spillaksjene. Synes alle er billige.
Har du vurdert Paradox?
Da ser min portefølje ut som følger:
Funcom
Natto
Nano
PCIB
Episurf
Targovax røk ut alt for lavt på 26,35
Har nå igjen noe cash på konto, bør jeg pøse de inn i Funcom? Eller bør jeg bruke de på en som kan rævkjøre lille Framstad noe så inni granskauen?
@pdx det er fare for at det kan komme mye dritt fra mitt tastatur om dagen, gi beskjed når jeg er nær streken!
Prøver å styre meg. Det kommer mer i en annen tråd nå!
PAX kommer, hvem har mest spennede på lur der? Personlig satt et lite bett på SB.
De skal vise fram Raid: World War II, Deliver Us The Moon og konsollversjon av Dbd. Førstnevnte forventer jeg at skal selge mye når det slippes i august.
Anbefaler å følge Starbreeze-tråden @Duogdu
Er det god inngang i Star nå? Eller er det kurant om en uke eller to?
Holder på med bilbytte, igjen!
Ellers takk for tips!
Det er så mye som skjer her på Tekinvestor at jeg sliter med å få lest alt jeg vil lese/holde meg oppdatert på
Jeg har posisjonert meg for at Starbreeze skal snu her.
Oppa Gangnam Style
Får vel dele litt og høre hva dere mener
AXA
FUN
NATTO
SSO
AKERBP
EPIS-B (og tegningsretter)
KIT
NOKIA (Euro)
Har solgt PCIB og begynt å kjøpe AKERBP for de pengene.
Antar at AKERBP blir en solid utbytteaksje i fremtiden.
Så er det sikkert mange som mener at det var et forferdelig kjedelig bytte
Ja, har den i sidesynet. Liker at de ikke skal være frontrunners på teknologi og grafikk, og heller lage spill med fokus midt mellom form og funksjon.
At de samarbeider med Tencent for å treffe i Kina er spennende, men en utfordring pga kulturforskjeller. Samme utfordringen som Starbreeze mao
Det ville vært fornuftig av meg å eie litt aksjer her da det er mye positivt å si om både selskap og CEO, og jeg er fristet til å kjøpe litt, men kjenner ikke aksjen godt nok enda
Hva tenker du om aksjen?
Kan fremstå litt kjedelig, men stabil, og stort potensial i Asia. Minner litt om Stillfront, men større og mer etablerte spill.
Nano
Funcom
Havila
- fondssparing
Må presisere at loddet i Havila er lite, koster ,19-20 øre nå, og langsiktig.
En fin diversifisering det Fenriz.
Jeg har Funcom, PCIB, NEXT, Storebrand og Scatec Solar. Har en del cash også som jeg trolig kjøper Funcom for.
Takk for det. Tanken er å selge meg ut av 1-3 selskaper ila de neste 3 mnd. SSO og AKERBP blir etter planen værende i porteføljen lenge.
Portefølje:
PCIB
TRVX
KOMP
MONO
RENO
REC
Da jeg ser på disse over som “trygge risiko aksjer” leter jeg etter et trygt og solid selskap som jeg kan putte litt inn i hver mnd, tips?