Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva vil Funcom presentere på E3?

Det er det vel ikke på Funcom sine sider heller… Er det noen andre holdepunkter her enn bildet av sverdet?

Er det ikke da litt mye å anta at Funcom er Publisher på noe som TheOutsiders selv har meldt om en annen Publisher på? :thinking:

Det finnes mer ting jeg har hørt rykter om uten at jeg kan utdype det mer. Vi får se imorgen :smiley:

2 Likes

Mye som peker mot publishingavtale for Darkborn, basert på manglende offisiell publisher for spillet og timing for twitterflørting. Darkborn er ikke superduper secret da, så jeg tipper Darkborn + Co-op announcement :money_mouth_face:

1 Like

Fair enough. Så lenge børsen er stengt uansett så skal jeg la være å kalle det hauss :sweat_smile:

Ikke meg i mot om ryktet slår til :slight_smile:

1 Like

Er det ikke ganske offisielt når The Outsiders på sin FB-side har annonsert Take-Two, Private division som publisher?

Hvor vanlig i spillbransjen er det med publisherbytte etter å ha samarbeidet med en Publisher i nesten 4 år?

1 Like

Det skjer, og en nøkkelperson forlot nylig prosjektet. At publisheren ikke har noen referanse til spillet eller studioet sier også endel.

1 Like

epic

Epic games store exclusive confirmed :grin:

5 Likes

Haha well spotted!

1 Like

Epic er hovedsponsor av PC Gaming Show, så det er dog ikke så rart at de har en logo der.

Ja selvfølgelig, men må jo spekulere litt da :hear_no_evil::grin:

1 Like

Noen eksklusive vil det nok være der men spørs om Funcom er blant dem. Kanskje :slightly_smiling_face:

1 Like

Siden vi spekulerer:

Sakset herfra: https://www.gameinformer.com/preview/2019/04/02/project-wight-reemerges-as-darkborn

Hadde passet meg utmerket siden jeg handlet litt ekstra på fredag🤞

8 Likes

Er dette noe stort potensiale salgsmessig, ser jo fint ut og noe ala Hitman spillemessig, men en smule mer brutalt :laughing:

Reveal skapte dobbelt så mye hype som release av CU, så litt potensiale har det hvertfall :slight_smile:

2 Likes

En mer relevant sammenlikning er kanskje reveal med reveal…

3 Likes

Ikke sammenlikn med Cyberpunk 2077!

Man må tilbake til 2017, og da bruke «Project Wight» (blå) vs. «Darkborn» (rød):

Videre er det flere millioner views på YouTube for de respektive titlene (på samme spill).

Darkborn har et potensial for å selge…mye. Spillet er i en annen liga enn det Funcom har sluppet før.

3 Likes

Mente ikke at det var relevant å sammenlikne med Cyberpunk :crazy_face:.

Kanskje relevant å sammenlikne med CE? Får ikke helt til på mobilen…

1 Like

Det som talar emot för något med Goldfarbs bolag idag är att han själv inte åkt till E3, ännu. Borde åka nu närmaste timmen om han ska vara med. Eller låter han FC själva presentera? Sjukt svårt detta… vet inte vad jag tror om ikväll :stuck_out_tongue: Intern eller extern reveal… that is the question

3 Likes

Når i kveld skal Funcom på?