1900 norsk tid starter showet, vi vet ikke når funcom går på
Husk å tune inn folkens ! The countdown has begun @ https://www.twitch.tv/funcom
Ser ut som funcom skal presentere 20:00
Har ikke gledet meg så sykt til noe Funcomrelatert på årevis
Jeg trodde funcom 2.0 hadde sluttet med sånn hype tull?!!?
Jeg og
Legg merke til at de startet hypen etter børsen stengte og at det ikke går ut som børsmeldinger. Tror de er litt bevisst at de ikke skal hype aksjonærer.
Hvis det er goldfarb så starta de å hinte tidligere i uke
De startet vel å hype allerede onsdag.
Fulgte opp torsdag
De er nok sikre på at dette er noe som vil fenge, og starter derfor hypen tidlig. Tviler på det har noe med aksjonærer å gjøre.
Tycker hypen är högst medioker. Lite flummiga sociala medier tweets är väl inget hypande. Hade gärna sett lite mera hintar för att kunna förstå vad de är dom ska visa kanske kommer i eftermiddag?
Spännande iaf med Goldfarb… om inte ikväll så lär vi se ett samarbete framöver.
“Neat little suprise”
Monstret i Darkborn är ju litet och benämns som “little monster”
Ledtråd?
KOM AN NO GUTTA!
(Litt mer beskrivende body)
Dersom det er Darkborn, hva tenker man om salgspotensial? Jeg tør nesten ikke si høyt hva jeg anser som sannsynlig.
Dæven! Det spillet så skambra ut!
Merker at jeg er litt skyld i hypen!
Så om jeg tar feil! Så er det hovedgrunnen til at jeg kun deler teoriene mine med en håndfull utvalgte
Blir bra uansett. Jeg tror Moon også blir godt motatt av TSW publikummet.
Jeg tenker at det er greit med vent og se. Er det Darkborn er det veldig positivt, men mye annet kan være positivt også. Uansett ikke lenge igjen nå.
Altså, Darkborn er (nesten) for godt til å være sant. Jeg er mer enn fornøyd med MoM pluss en hittil-ikke-sett tittel