Chop flopp
Hype-gjengen lærer aldri.
Jeg syntes det var morsomt, men i forhold til spekulasjoner er det jo selvsagt en nedtur
Det morsomme er at man faktisk burde skjønt tegninga - Funcom har børsmeldt alle publisher spillene, så selvsagt har de børsmeldt det “ukjente” spillet også… well played.
Det morsomste var at en av svenskene jeg pratet med var overbevist om at Chop chop var et faktisk spill.
Han fikk rett. Bra de mekker spill… men meh.
LOL
Darkborn kan fortsatt komme.
Men ikke denne gang🙂
Mom traileren var jo ikke noe bra😅
Den var jo meget nice?
Lirik likte Mom trailern… også intr nok til å teste chop chop.
CU kommentar: “liked the concept, felt they were slacking in the graphics, it was weird”.
Så de hypet i dagesvis for en jævla aprilspøk? Ikke imponert…
Kommer snart da, slipper å vente i ett år heldigvis.
Blir nok en liten hale av dette også.
Selger nok bra på Switch det der.
Noen av disse spillene selger faktisk svært, svært godt. Enter the gungeon har vel solgt mer enn Conan Exiles (selv om prisen er en fjerdedel eller noe).
Jeg tror ett sånt spill fint kan selge like mye som moons of madness, faktisk. Men satser på at de priser det lavere enn andre spill de selger.
Jeg garanterer at dette idiotiske spillet selger mer enn CU og MYZ tilsammen, HVIS salgspris er rett.
Mulig det , menne Darkborn…??
Satt jo klar med champisen🍾
Kan nok selge bra det der, men må innrømme at det var litt skuff at det var det som ble presentert her.
Jaja da er det bare å vente enda lengre før kursen kommer seg.
Min umiddelbare reaksjon er at spillet forsåvidt ser greit nok ut. Sikkert billig å lage, så liten nedside. Men hvorfor er det ett Conan spill? Slik jeg ser monstrene de slåss mot, så gir det ingen mening iforhold til Conan universet.
Jeg er litt delt. Håpet på trailer fra Co-Op eller noe annet. Darkborn fyren har åpenbart noe på gang med Rui.
Men, vi vet jo at de store saftige biffene av reveals kommer. Og at 2020 blir kokkos.
I stedet fikk vi altså et nytt spill til 4 plattformer med launch 3. september… Jeg har spilt masse Castle Crashers og denslags. Den saken her kan jo finne på å dra inn masse dinarer ut av de blå allerede i Q3.
Så ja tja. Bedre 2019 confirmed om ikke annet.