Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva vil Funcom presentere på E3?

Yep, var fin teori, ble litt overhypa! Får ta min del av skylden.

Men litt morro må vi ha det. Jeg synes det er bra at de får ut 3 publisher spill iår.

Ser også at flere likte Moon traileren.

2 Likes

yeah om man förväntade sig en CGI trailer på ett spel som ändå kommer 2020 istället för ett helt oväntat spel som kommer i 2019 och förbättrar resutlatet …dessutom på 4 plattformar, så vet jag inte vad ni är för muppar egentligen=)

5 Likes

Mighty Kingdom ser bare ut til å ha utviklet mobilspill tidligere, hvilken engine er det de bruker her tro? Kom det fram der?

Kanskje Unity.

Fyren var jo hos Funcom,?

Kan jo være Darkborn kommer, men ikke med det første? Blir jo publlishing i 2020 og.

Det kunne vel vært hvilken som helst IP egentlig, men Conan er kjent og de kommer sikkert til å bruke diverse figurer og monstre fra Conan-universet.

Og hva kommer det til å bety for aksjekursen? Nada sånn som det er nå, selv om det tjener inn aldri så mye penger. Feiler det bare litt så får man jo kursdump -10%. Derfor skuff.

Tycker spelet såg skitkul ut om jag ska va ärlig! Samla tre polare och go nuts. Ett par öl till det också så är fredagen spikad :beer:

2 Likes

Spillet ser veldig kult ut, der er jeg enig. Men nå er jeg mest investor og ikke gamer for tida.

Spel i samma genre med 5-10 miljoner owners på PC. Du tror inte såna här spel kan sälja?

1 Like

Darkborn kommer ikke via funcom. Så får vi se hva sammarbeid de gjør.

Noe er pågang og det er jo bra :wink:

Nedsiden må da i hvertfall være ikke eksisterende nå, med enda et Conan spill på trappene. Den type spill får mye +poeng for historiene. Så er nok plenty av Conan lore.

Gode anmeldelser de kunne presentere også da! ‘Beste Conan spillet til nå’ Sitat slutt. :heart_eyes:

Jo selvfølgelig kan det det. Det var ikke poenget men greit nok.

Spillet ser ut til å være som skapt for Steam og Nintendo i hvertfall.

Slik jeg ser det er dette gull for konsoll, eller pc med kontroll. Enkelt med å bevege seg opp, ned, hit og dit. Spamme ett par av knappene, muligens enkle komboer. Dette er så dumt at jeg begynne resten å grine, men det er gjerne de som overrasker stort. Skuffet, på en ikke skuffet måte, det kan da umulig ha kostet all verden å lage. Så oppsiden er desto større enn nedsiden?!

Edit: samt alle “drittunger” kan spille det da det krever en Nokia 3210 i specs vil jeg tro.

4 Likes

Jeg så på Lirik sin stream, og han var også gira “this is a game we have to check out for sure”

5 Likes

Yep CohhCarnage liker moon også.

Tror nok funcom vet hva de gjør. Blir iallefall spennende å se. Jeg vet TSW publikummet er sultne på mer lovecraft. og det får de med moon.

og hvem vil ikke ha litt CHOP CHOP!

1 Like

Jeg kjøper gjerne CHOP CHOP :smiley: det er my kind of game haha… håper det kommer til mobil også så kan jeg chop chop mens jeg venter på toget…

4 Likes

Fint at de får ett spill til i 2019 og helt umulig å si hva et slikt spill kan utrette. Kan slik jeg ser det bli alt fra total flopp til kultspill.
Men synes vel de hypet litt vel mye før showet og med forsterkingen av den hypen her så ble det jo litt antiklimaks.

E3 bekrefter slik jeg ser det at Funcom ønsker å holde fokusperioden på spill kort. Ellers hadde de nok vist noe fra co-op shooter. Jeg er enig i den strategien så synes det er helt greit.

1 Like

Som aksjonær, så forstår jeg hva du mener, men dette var ikke hype rettet mot oss. Hvis du hører publikum etter CCC videoen på E3, så fikk de bra respons.

1 Like

For min del er det egentlig helt motsatt. Gameren i meg var skuffet over fravær av CO-OP shooter. Aksjonæren var strålende fornøyd med enda en release i 2019. CO-OP er jo fortsatt like trygt plassert i pipelinen :smile:

1 Like