Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvilke topp 3 aksjer 2020?

Intervacc
Softox
Photocure

Mine topp 3 for 2020, slik som eg ser det idag, som dere alle er godt lest opp på, regner eg med :sweat_smile: er følgende:

Softox
Targovax
Bergenbio

Nå hadde eg en god 53% trade på opko (to uker) , og en god venn eg samarbeider med tok 50% på ibio (en uke) . Det var high risk men tror også di vil gjøre gode prosenter videre, spesielt opko med sin økende finansielle situasjon (som fortsatt går under radaren til 6 mai) , iBio litt mer avventende og sinnsykt mye høyere risk. Men, det er mange gode og gøye bets å velge i nå. Har ikkje tid eller penger til å diversifisere for meget heller så eg holder meg “stødig” til di tre inntill videre. Kurtasje utgifter er også en faktor eg som swing/daytrader må ta hensyn til.
Å med så mye snadder å velge i så må eg nesten skrelle bort noen heftige trades for å ta kaken.

Om dette er god info vil tiden vise, men eg for min del vil gjerne se tilbake på denne posten og føre opp bak øret hva resultatene ble, spesielt viss det viser seg å gå dunders.

God helg folkens. :v:

1 Like

SoftOx
EG7
BergenBio

2 Likes

NANO
TRVX
IDEX
FING-B

DNO, Nekkar og XXL

PCIB, SoftoX, PCIB

17 Likes

PCIB, PCIC, PCID, PCIE, PCIF … PCIZ - my interpretation of diversification :sweat_smile:

(PCIA, already in use for the Release study :joy:)

13 Likes

Quantafuel (33%)
Kitron (33%)
Crayon (33%)

3 Likes

Noen bedre? :yum: Mandag stikker vel DNO over 7 kroner iallefall, følger jo oljeprisen “slavisk” om dagen

1 Like

fra kommende mandag så blir :oil_drum: snakkisen ut uka…

kjøp allt du finner som er innen oljesektoren :sweat_smile:

PCIB, Vaccibody og Pcib.

2 Likes

Vaccibody, Vaccibody og Vaccibody for alle pengene.

1 Like

En nøtt for de som er flinke i matematikk.Satser på 3 aksjer og er avhengig at 1 slår til for at det blir en god innvestering .Pcib setter jeg som 97% at de vil lykkes. Smoltek 90% og Jon Teck Sensor 80 % .Hvor mange prosent har jeg for og lykkes med et selskap om en går ut i fra at jeg har satt riktig prosent på selskapene ?

PCIB, Vaccibody og PHO.
Har troen på disse.

Snitt % er jo 89%
Jeg går for det… Gleder meg til fasit :stuck_out_tongue_closed_eyes:

PS: føler det var j… høyt.

Sannsynligheten for at alle feiler er (1-0,97) × (1-0,90) × (1-0,8) = 0,0006 = 0,06% om du antar at de lykkes eller feiles uavhengig av hverandre. Dvs. at sannsynligheten for at minst en slår til er 99,94%.

Men de sannsynlighetene du har satt er nok alt for høye, litt avhengig hva du av hva du regner som “lykkes”.

2 Likes