Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvilke verdipapirer følger du?

Tenkte det var greit å starte en liten topic hvor vi kan dele en liste med selskaper vi alle har i vår lupe. Denne listen regner jeg med endrer seg hos dere alle fra tid til annen, men morsomt å kunne ha en topic å dele dette på. Enten kan du skrive ned din liste eller ta en screenshot fra en liste du eventuelt har hos din megler.

4 Likes

Her er min liste pr 11.02.2016

4 Likes

Dette er det jeg prøver å følge seriøst:

Aksjer: Starbreeze, Funcom, Seamless, Nattopharma, Stillfront og Next. Nå bør jeg følge med på Kitron, men har ikke bestemt meg om jeg skal sparke ut noen av de andre aksjene. 7 er litt mye å følge med på.

Råvarer og valuta: Bitcoin.

Indeks: omxs30.

5 Likes

Akkurat nå, kun Funcom og Bitcoin :slight_smile:

6 Likes

alt som ligger i en stigende trend hos Investtech #ironi :wink:

edit; FC, Hex, Nel, Gig, NoM og OljeNorge :blush:

2 Likes

Orker ikke å logge meg inn nå, men watch listen består seg bl.a av :

Axa
Aga
Bionor
Biotec
Pho
Vei
Apcl
Iox.
Gig
Funcom
Rec
Dno
Qec
Pen
Thin
Idex
Nom
Nel
Hex
Hugo

4 Likes

3 Likes

Har du kjøpt mye BTC forresten? Trading eller langsiktig?

Bare en ubetydelig mengde :slight_smile: Langsiktig, ettersom jeg baserte meg på min foretrukne strategi da jeg gikk inn i Bitcoin: Kjøp på ATH.

3 Likes

Hehe, ok. Jeg har ikke turt å kjøpe det selv enda, men virker jo spennende. Har liksom følelsen av at noe vil kunne komme å erstatte det “over natta”, men BTC har jo etablert seg nå vil jeg si.

2 Likes

Her er det blanda drops, men likevel mye spennende selskaper :slightly_smiling:

2 Likes

Hvis jeg skal nevne noen spesifikke ut ifra kurs og listen jeg postet tidligere, så kan jeg liste de opp her. Lister da opp med dagens kurs, så får vi se hvor de endre i fremtiden. Jeg har enda ikke investert i alle disse, så bare morsomt å få det ned på “papiret” så jeg kan ha noe å se tilbake til og se om jeg hadde rett eller ei.

Asetek 16,00
Nordic Semiconductor 40,30
Starbreeze AB ser. B 14,60
Thin Film Electronics 2,57
Tomra Systems 77,25

Så får vi se hva kursen på disse står i om 1 år eller noe :smiley:

La inn WR Entertainment i min watchlist :slight_smile:

1 Like

Jeg har litt vanskelig for å se hva dette selskapet er verdt og er ikke alene. Prisen virker jo temmelig ustabil : )

2 Likes

Lurer på hvilken enkeltaksjer dere følger over dammen i USA hvis det i det hele tatt er noen? :flag_us:

Når du først spør så pent så kan jeg jo nevne at jeg følger et selskap i Canada: Urthecast :slight_smile:

1 Like

Min watch-list er noe oppdatert siden sist:

4 Likes