Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvordan få lavest mulig gebyr på Ripple-kjøp?

Hei! Helt nybegynner. Aldri investert en krone i noe som helst, men kjøpte Ethereum (2000,-) og Litecoin (200,- for moroskyld) på coinbase. Nå vil jeg kjøpe Ripple, men er redd for å forville meg inn i jungelen av sider.
Spørsmål:
Hvor gjør jeg det enklest mulig, og med lavest mulig gebyrer? +500 skal ha 100% innskuddsgebyr, det er helt uaktuelt.

Trenger GOD trinn-for-trinnforklaring.

Håper på svar (og på å bli rik, menne… ).

Hei.

1. Overfør fra Coinbase til GDAX (del av coinbase) for å spare kostnad. Eventuelt kan du overføre direkte via Coinbase til Binance (bruker denne selv).

2. Kjøp XRP via Binance

3. Skaff deg en wallet og overfør fra Binance til den.

Binance har minstekrav om 20 XRP når du skal ta ut fra siden. Og en Ripple wallet krever 25 XRP sist jeg sjekket for å aktiveres.

Bør flyttes til Ripple tråden @pdx ?

Hvis du ikke vil flytte mellom børser en kraken.com enkleste. Der kan du overføre direkte fra banken (bruk SEPA) og kjøpe samme sted. De sliter med overbelastning så hvis du skal kjøpe og selge mye må du styre unna, men de har godt rykte for å være trygge.

Til Bitstamp kan du overføre via SEPA også kjøpe Ripple med 0,25% gebyr

Takk for svar! Vil det si at på Kraken.com trenger jeg kun å overføre fra banken, ikke noe fuzz med overføring mellom wallet osv?

Stemmer (8 tegn)

1 Like