Hva gjør man om man vil gå i cash en periode… Er det USDT man skal kjøpe og vil denne være garantert 100% linket til dollarkursen eller er det en risiko involvert?
Jeg har ikke satt meg veldig godt inn i Tether, men jeg har uansett valgt å ikke stole på Tether.
I et ordentlig crash, der alle plutselig skal ut, blir jeg ikke overrasket om folk som sitter på USDT også har et problem.
Er også litt skeptisk til hele tether opplegget, men hvis du på kort sikt ikke vil være eksponert mot krypto på binance er det tether som gjelder ja.
Utenom Coinbase (og Kraken har jeg lest), er det ingen exchanges som tar Fiat så det beste er å kjøpe BTC når alts korrigerer…
Fordi du tror bitcoin da faller mindre? Har du sett krasj hvor bitcoin faller mye, men altcoins stiger?
Uansett, hvis man ønsker å gå helt ut av markedet så er ikke det mulig uten å flytte pengene ut av exchange?
Er ikke det enkleste å skaffe seg et debetkort som godtar crypto? Hørte at noen av utstederne hadde hatt noen problemer. så jeg må nok grave litt dypere i denne løsningen
Det skjedde jo rett før jul / romjulen, BTC har falt fra 20k ned til 11.9 (?) og hentet seg inn, mens alts har moonet. Nå tror jeg alts skal korrigere (du ser litt korreksjon her og der allerede), mens BTC tror jeg skal opp. Den klarte ikke 17k på første forsøk nå i helgen, men ut uken tror jeg vi skal høyere.
Hvis du skal helt ut av markedet kan du overføre BTC eller annet som kan brukes på f.eks Coinbase (BTC, LITECOIN; ETH) og så ta ut i Fiat.