Rally:nerd_face:
1,70kr kan kommer fort nå
Rally:nerd_face:
1,70kr kan kommer fort nå
Sånn, da er du kvitt 0,59
Jeg kjøpte. Har ikke solgt en aksje!
Coolio, du fikk nok av den posten
Dette gir nok noe boost, mye som foregår på kysten:
Slik skal NTE Energi og H2 Marine gjøre maritimt hydrogen konkurransedyktig – Hydrogen24
Her står det:
Blant underleverandørene og andre samarbeidspartnere finner vi blant annet Hyon, Gexcon, Hexagon Purus, NEL, Nærøysund kommune og Nord-Trøndelag Havn Rørvik IKS.
Hver gang (bortsett fra 1 jeg har sett) disse bilder brukes, er de faktisk kreditert med ordene: “Illustrasjon: Hyon”.
Dette går nok veien for oss
jepp, stemmer dette:-) det er et av prosjektene HYON jobber inn mot. Personlig tror jeg at de får signaturen på dette prosjektet (også), men så er det greit å få den siganturen også. Vi går noen spennende dager i møte!
Det er mange forskjellige prosjekter som er lansert med forskjellige produsenter/eiere. Der den røde er Hyon, som alltid dukker i bilder på kaien med fylletårn etc. Jeg nevner prosjekter som Rørvik, Glomfjord, Agder-hub osv. Er det noen som har bildene da ikke finner de? Og eventuelt andre prosjekter der man har sett bilder av Hyon sitt utstyr?
HYON enters collaboration agreement with Mitsui — Ocean Hyway Cluster
"The feasibility study will be undertaken in the second half of 2022, lasting a minimum of three to six months. "
Hvordan gikk det med denne? Kan ikke finne noe om resultater fra studien.
Man kan jo sende en mail til LINDTVEDT å høre hvordan det ligger an?
Det kommer nok snart! God helg!
Middels lang sikt, 14. apr 2023
Hyon ligger i en fallende trendkanal på mellomlang sikt. Det viser at investorer over tid har solgt til stadig lavere kurser for å komme seg ut av aksjen, og indikerer en negativ utvikling for bedriften. Aksjen har brutt et motstandsnivå på kort sikt og gitt kjøpssignal fra kortsiktig trading range. Aksjen har brutt opp gjennom motstanden ved cirka 0.58 kroner. Videre oppgang er dermed signalisert, og det er nå støtte ved 0.58 kroner ved reaksjoner tilbake. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.
Om Hyon sitter på et unikt produkt for det maritime markedet for Hydrogen, kan dette bli moro.
The European Union needs to radically accelerate the deployment of hydrogen production, import terminal, reconversion, storage, transportation, and consumption infrastructure capacity in port ecosystems in order to meet its 2030 renewable hydrogen targets, shows new study on hydrogen in ports and industrial coastal areas.
absolutt ! Dette var fin lesing
Generalforsamling i morgen er det ikke ?
Bare til info så er det også et forum på facebook om noen er interessert, hadde vært fint å få igang noe der også.
Ja GF i morgen. Jeg har gitt fullmakt til styreleder.
Håper på innsidekjøp og at selskapet kjøper egne aksjer.
Pluss de tegner seg for første opsjonspakke.
Vi kan vært i starten av noe virkelig stort her!
jeg tror det, fingers crossed! vi vet mere i morgen
Interessant fra rotterdam.
Det skjer mye der ute!
Hadde vært kjekt med et fylletårn eller 100 i verdens 3 største havn🙂