Mye spennende på gang. De har inne mange søknader på støtte.
25 millioner på bok. ( dog brukt noe nå i Q1)
Håper vi ser innsidekjøp i dag😎
Mye spennende på gang. De har inne mange søknader på støtte.
25 millioner på bok. ( dog brukt noe nå i Q1)
Håper vi ser innsidekjøp i dag😎
fra Hegnar:
+++
Norleds første Hydrogendrevne ferge gikk i kommersiell drift IDAG, det er en megamilestone for Maritimt Hydrogen!
+++
+++
Dette er flytende Hydrogen, men ALLE hydrogenbåter som kommer på vannet er bra for bransjen - # Torghattentocome
høna VS egget
gode nyheter!
Mye spennende nå.
Hadde vært en drøm om det hadde klinket inn👍
den derre oversikten likte jeg!!
bra inspill Kaizers !
skal kikke på den!
Spørs hvem sin mobile hydrogentanker de kommer til å bruke her:
Fra meldingen om kontrakt mellom Hyon og NH:
Hyon har signert en kontrakt med Norwegian Hydrogen AS for levering av en mobil hydrogentanker, for BÅDE maritime og landbaserte applikasjoner
Nå må myndighetene våkne! De må satse på Hydrogen på ferjer og båter.
De må større HYON sitt arbeid!
Jup! Helt enig! staten MÅ legge mere penger i potten/insentivere bygging av båter som går på hydrogen!! absolutt enig !
supert! det vil si at Jan Frode/dagens CFO har sin siste dag i HYON idag ?
Kjedelig at de ikke har funnet en permanent i stillingen, en med pågangsmot og twitter konto🤷
om jobben pt ikke krever en fulltidsstilling ser jeg ikke pointet med å blåse 2 mill i året inkl moms for en CFO
En potensiell lystig sak: Idag ble blant annet Hystar valgt ut som 1 av leverandørene til Rørvik prosjektet (1 av de 5 Enova prosjektene). Ser man nøye på bildene som Hydrogen24 og NT24/Norsk Hydrogenforum bruker for å beskrive prosjektet i Rørvik, da ser man noe interessant.
Begge bildene er laget med tilsynelatende identisk tegneprogram som HYON bruker på sin hjemmeside + begge bildene har en kontainer ombord hvor det vitterlig er påskrevet “HYON”. Man kan jo håpe at HYON kanskje er påtenkt når deres runde kommer…
ta gjerne en kikk selv - frem med lupen
Får jo håpe det, men interim betyr midlertidig.
ja, om man ikke trenger en dyr fulltids CFO nå, så er en midlertidig til “halv pris” helt fint for meg, brenner mindre penger
Hvem tar ut posten på 59 øre?
Tas den ut er det strake veien mot 1 kr igjen.