Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ICE - Småprat

Ice Group ASA: Invitation to the presentation of Q4 and full-year 2020 interim results

Ice Group ASA appoints interim CFO

Ice Group ASA: Mandate announcement and fixed income meetings

Ice Group ASA: fourth quarter and full-year 2020 interim results

Syns det ser bra ut jeg. Ice er i ferd med å få kontroll på utgiftene, og i tillegg leveres det positivt EBITDA for både q4 og 2020. Eneste negative er gjelden som har økt siden sist, men med positiv EBITDA bør det vel være rom for å bedre den situasjonen ila. 2021(?).

1 Like

Mandatory notification of trade

Ser jo at markedet hadde forventet bedre, basert på 4,95% nedgang i går til 18,25kr. Jeg valgte å bli sittende, da jeg føler at det i hvert fall nå er bevist at Ice kan tjene penger på sikt. Ser det an, og har et kortsiktig kursmål på rundt 25kr (i løpet av våren) og evt. langsiktig kursmål på 35-40kr når de klarer å snu også driftsresultatene til pluss.

Ser at Mari Thjømøe (styremedlem/insider) er enig med meg og velger å laste opp med ytterligere 10000 aksjer til snittpris 18,90kr (ref. børsmelding i går). Lett å innvende at 10000 aksjer er lite om hun virkelig har troen, men hun stod altså for over 10% av omsetningen den 16.2.2021 (Totalt volum den dagen var 90287 aksjer). Er ikke lett å laste opp så voldsomt om gangen da, uten å trekke kursen oppover betraktelig.

Tenkte ikke så mye over nedgangen etter presentasjonen i går. Det tror jeg bare ble drevet av at noen benyttet anledningen til å lette seg litt etter noe tids oppgang. Dessuten går vi opp igjen litt i dag. Fint med innsidekjøp, jeg tenker jo det er et brukbart beløp for en vanlig privatperson. Enig for øvrig i at vi nok skal videre opp her, jeg sitter bare og holder. Kanskje øker jeg litt om noen dager. Opsjonene som ble gitt ledelsen er jo på 25 kr så det er jo en start kursmessig.

1 Like

Ice Group ASA: Successful placement of new bond issue

1 Like

Skal bli spennende å følge denne aksjen fremover, og jeg tenker vel egentlig at jeg nok kommer til å akkumulere på dipper uten noe konkret plan om å selge med det første.

1 Like

Ice Group ASA: annual report 2020

Update on legal claim

I alle dager skjedde nå? (kl 1123)

Ice Group ASA: Invitation to presentation of Q1 2021 financial results

Ice Group ASA: Notice of Annual General Meeting

https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0010734742-XOAS#CompanyPressRelease-4886708
https://live.euronext.com/sites/default/files/company_press_releases/announcements/532307_en_Ice%20Group%20ASA_Interim%20Report%202021%20Q1.pdf

Syns ikke dette var så galt, men syns tydeligvis markedet. Blir spennende å se når de etter hvert tjener penger, hvordan de da vil prises. Til nå har de bygget opp nett, men mitt inntrykk er at det er nå de for alvor går ut for å skaffe abonnenter, med reklame i radio og på busstoppene (som jeg har fått med meg i hvert fall).

1 Like

Recommendation from the Nomination Committee

Minutes from the Annual General Meeting 2021