Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ICE - Småprat

Jeg ser for meg en Norwegian emisjon. Noen store får billig inngang og så lemper de straks kurs er litt opp. Ja jeg er ikke klar for risk aksjer nå. Men det er jo i disse tilfellene man kan tjene penger. Jeg får sette den på overvåk frem over.

Har sansen for tjenestene de leverer, bruker Ice mobilabonnement for de andre i familien, god service og forutsigbare priser.

1 Like

Samme her. Derfor jeg ble interessert i aksjen. De er ikke alltid billigst, men etter mange år har de kun økt prisen en gang, og da ble til gjengjeld datamengden doblet.

I tillegg har jeg sansen for løsningen med at når du går over datamengden, så skrus bare hastigheten ned uten at du betaler noe ekstra for overforbruket.

1 Like

Det er veldig greit når en har barn. Da kan ikke barna bare oppgradere ved feks svare på en melding og far betaler, ufrivillig!

Jeg og har ice, fantastisk på service og telefoner og service. Så alt og der.:+1:t2:

1 Like

Her har alle 5 ice, funker bra :slight_smile:

1 Like

Hva baserer de det på?

At den skal opp i 30 på lang sikt? Tviler ikke, gitt nok tid. Men uten massakre, betyr det at de tror den ikke skal lengre ned først?

Update on GoldenTree Settlement and Potential Equity Raise

Update on legal claim

Ice Group ASA: Resignation of Board Member

Update on legal claim

Invitation to the presentation of Q4 and full-year 2021 interim results

Ice Group ASA: fourth quarter and full-year 2021 interim results

OSLO BØRS – TRADING SUSPENSION

Sale of Ice Group Scandinavia Holdings AS

Det var leit for nåværende aksjonærer, men igjen, det burde ikke ha kommet som noe overraskelse:

1 Like

OSLO BØRS – TRADING SUSPENSION ENDS

Tja, på gårsdagens aksjekurs var selskapet priset til ca 0,5mrd. Dvs. at kursen trolig hadde gått opp dersom lyse hadde betalt 10% mer. Dermed vil jeg påstå at utfallet ikke var så gitt som du gir inntrykk av. Hvorvidt det var harde forhandlinger eller om Ice takket ja til første og beste tilbud der kreditorene fikk sitt, det vet vi ikke.

Trist er det uansett, når man ser tilbake på dagen i dag, at de som “var med fra begynnelsen” satt igjen med ingenting, til tross for at selskapet (antagelig) vil bli god butikk for lyse i årene som kommer.

1 Like