Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ICE - Småprat

Betingelsen, så vidt jeg kan se etter kjapp skumming av rapport, er at GoldenTree kjøpes ut innen 31. desember. Så de har jo dårlig tid til å ro det i land, men allikevel… Jeg har i hvert fall økt på 8kr, så gjenstår det å se hvor lurt det var… :slight_smile:

Bunnløs den her.

Kursutviklingen minner meg om da supply-rederiet SIOFF falt 90 % ifm. restruktureringen.

Vet noen emisjonskursen?

Detter jo som en stein så jeg går ut i fra at noen vet emi kursen.

Hehe, ja, tydeligvis :sweat_smile:

Prøver en liten handel her nede.

Haha, huff jeg kjøpte litt i forrige uke, tenkte det ikke kom til å gå lavere…

Rasmussengruppen har hatt noen dyre dager her :sweat_smile: De har nok til salt i grøten allikevel da.

ICEGR: ARCTIC SECURITIES NEDGRADERER TIL HOLD, NEDJUSTERER KURSMÅL TIL 5

Oslo (Infront TDN Direkt): Arctic Securities nedgraderer sin anbefaling på Ice Group til hold fra kjøp, samtidig som kursmålet nedjusteres til 5 fra 24 kroner pr aksje.

Det fremgår av en analyse fredag.

1 Like

Hvorfor ikke kjøpe ice nå? Hvor galt kan dette gå? Det kommer vel ikke til å bli konkurs, det ville vel aldri Blavatnik tillate selv om han i utgangspunktet ikke vil gå inn med mer penger?
ice kommer jo til å nå 20% markedsandel og mer hvis de bare får jobbe på i noen år

1 Like

Er jo litt famous last words dette, men i prinsippet er jeg enig med deg.

1 Like

Men det kommer emisjoner, så det er dumt å kjøpe nå?

Om du vet emisjonskursen, og den er lavere enn kursen nå, så kan det være dumt å kjøpe nå… Men alternativet at de ikke klarer å hale det iland er tilstede, og da må de til med en annen løsning. Det føler jeg at kan slå litt i begge retninger. Husk at også GoldenTree er interessert i å få saken ut av verden.

Kilder Finansavisen har vært i kontakt med spår emisjonskursen langt ned mot 1-tallet, om den ikke blir under 1 krone.

Dette er spennende. Når alt ser mørkest ut… er det da man skal inn.:+1:t2:

Kan vel kanskje være lurt å avvente her…

Fortsatt et stykke igjen til 1 krone da, eller lavere enn 1 krone som muligens blir emikurs.

Tror 1 kr er sån propaganda som alltid kommer frem i slike tider. Det er jo ingen av de store som har solgt.
Omsettning var på 13 mill i dag og 58 mill i går.

Jeg har ikke kjøpt men at det er så lang ned på så lite volum med så mye media dekning…. Kunne vært spennende.

Det er jo bare å tenke seg hva som hadde skjedd om det på toppen av alt kom insidesalg fra de store.

Men de store skal vel heller ikke være med på emisjonen?