Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ICO 15/1: Digitex - Commission-Free Bitcoin Futures Trading (Utsolgt på 23 min)

Hmm - ja det har nok det, hvis du skrev 200.000 så blir det jo egenlig 200 og det er alt for lite!

Hvis du ble med så skulle du fått DGTX på konto. Hvis ikke så har ETH kommet til bake til konto antar jeg?

Ok. Det skjedde ingen endring i eth balansen og jeg mottok ingen dgtx. Jeg får prøve igjen ved en annen ico. Takk for svar.

1 Like

En optimist prøver å selge 100DGTX for 60$ på ebay. Altså 60x ico-pris. Lykke til!

https://digitexfutures.com/dgtx-token-block-trade-on-feb-15th/

Grådigheten som har tatt dem eller scam?

Først ble jeg sint, så skjønte jeg at dette egentlig bare handler om at Digitex har kjøpt tilbake tokens fra en hval, og skal selge 100 mill -5. feb. (Trolig) til en høyere pris enn ICO. 0.02$ kanskje?

Synes egentlig det virker som en grei deal.

Digitex ligger på topp 100-lista akkurat nå etter en bra pump:

Umulig å generere lommebok i Mercatox selvsagt. Men ser volumet har vært helt greit en stund, til å være en så liten token. Er litt spent på om det blir noe av den markedsplassen, hvis de får det til å funke kan det bli veldig bra, men jeg har liksom ikke helt troen på det teamet der…

Nå har jeg nettopp solgt 100.000 DGTX, kjøpt for ca 0,7ETH, solgt for 1,32BTC.

Endelig en skikkelig gevinst i krypto!

Pluss, jeg har jo en del igjen.

4 Likes

Det ser ikke ut som en pump heller? Jevnt og trutt økende volum?

For deg som har digitex (eller vil hjelpe en fellow tekinvestor) og vil bidra til bedre kurs skriv inn DGTX og stem (tar 1 sekund):

Ingen andre som ble med i Digitex? Jeg angrer nå på at jeg solgte ut mesteparten - faktisk tror jeg denne kan fortsette å gjøre det bra i tiden fremover. Hvis de klarer å utvikle en exchange som faktisk funker med null gebyrer, og exchangen blir populær, kan DGTX fortsatt ha en del å gå på.

Skulle fulgt opp tipset ditt er lett å se nå i etterkant. Fondet jeg holder har jo brukt rundt 3 måneder på å doble seg og digitex har 4 doblet seg er det vel siste måneden hehe.
Men liker lav risiko nå.

Hvilket fond er det? Jeg er veldig tilhenger av fond, har i et par andre men ingen som har steget noe særlig. Er egentlig litt redd for fond fordi de kan forsvinne fra markedet, men det kan jo enkeltstående kryptoer også.

Hei,

Det er countinghouse. Laget en egen tråd om det, men var lite interesse så har stoppet å oppdatere den. Føltes som shilling istedenfor helping.

Selv har jeg veldig stor tro på det. Signerte NDA i går da jeg skal få en litt større rolle. Har blitt ganske god kompis med sjefen for fondet, skal trolig få besøk av han i vinter. De har holdt på med forex for private investorer i flere år, men kun 17 uker siden oppstart i krypto.

De jobber med å få til ett tredjepart firma til å ha revisjon. For nye folk kan det gjerne være greit å vente på det. Tipper børs pris stiger en del da, men du sikrer deg jo litt mer :slight_smile:

1 Like

Digitex utsetter launch - massivt fall i kurs.

https://digitexfutures.com/news/digitex-futures-postpones-launch-here-adam-explains-why/