Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ICO 15/1: Digitex - Commission-Free Bitcoin Futures Trading (Utsolgt på 23 min)

EDIT:
Kan dette være en potensiell scam? Jeg tror jeg holder meg unna!
http://www.realscam.com/f8/digitex-bitcoin-futures-trading-5095/

image

Tillater meg å opprette nok et emne om en ny ICO: Digitex - Commission-Free Bitcoin Futures Trading

ICO
Med lav soft- og hard cap vil jeg tro det vil være noe trangt i døren i denne. Mer informasjon finnes her. En kan også legge inn epostadressen for å melde interesse.

Pris per token: 0,01 USD
Antall tokens: 700.000.000
Soft cap: 250.000 USD
Hard cap: 7.000.000 USD

Total supply vil være 1.000.000.000 som fordeler seg på følgende måte:

  • 70%: ICO (hvorav 5% referrals)
  • 20%: Digitex Market Makers
  • 10%: Team

Produkt
Ved å utstede en egen DGTX-token vil Digitex legge til rette for trading uten fee’s og transaksjonsgebyrer på en egen exchange - noe for deg @Oivran? :wink: Kostnadene ved tradingen vil dekkes inn i form av at Digitex hvert år utsteder et lite antall tokens. Fordelen for tradere er at ingen gevinster går til gebyrer og transaksjonsgebyr, og forhåpentligvis vil dette være attraktivt slik at det skapes høy etterspørsel etter DGTX-tokenes. Planlagt lansering av exchange’en er Q4-2018.

Kjør diskusjon!

1 Like

Dette er et wiki-innlegg som alle kan redigere for å lage en oversikt over alt man bør vite om denne investeringsmuligheten. Det hjelper nye og eksisterende medlemmer raskt forstå og ta stilling til en investering. Bruk Rediger-knappen nede til høyre for å legge til noe :slight_smile: Takk!

Har denne på lista mi for et lite lodd.

Veldig mange spennende ICO’er fremover, driver og fordyper meg i denne. Har også ett lodd i LaLa. Prøvde å bli med i TheKey ICO’en, som starter crowdsale nå, men der er vinduet veldig lite og jeg får ikke Neo Gui walleten min til å funke. Bruker mest tid på å prøve å fiske inn 2 stk NEO som er lost i etheren og ikke finner frem til meg. Testet å overføre en liten pott først heldigvis :joy: :sweat_smile:

Problemet med denne sabla nattåpne cryptosjappa er jo at man får jo aldri lagt seg!
Så da sitter jeg her i sofaen da. I tussmørket. Hører rottene gnafser i veggen og viseren tikke avgårde på den alt for svære, supernydelige mintgrønne klokka på veggen. I stua, eller crypten, som jeg kaller den.

1 Like

Opp til 100x giring, og hvis motpart blir rekta så blir ikke posisjon stengt. Hvordan løser de det? Blir gjerne litt som bitmex?

Til den som poster referrallinken. TIl dem som trykker på den er det ingenting. Jeg har hørt med selskapet om de kunne være villige til å dele bonusen mellom den som poster linken og den som klikker på den, men det må man ordne selv.

Ellers tillatter jeg meg å poste min egen referral-link også, siden jeg opplyste forumet om denne ICO-en første gang :slight_smile:

https://digitexfutures.com/?referralCode=B1bei5AXf&refSource=copy

Du får halvparten av bonusen min hvis du sender meg PM som viser innskuddet ditt (om du klarer å bli med i ICOen). Det er mest fair, og det irriterer meg litt at Digitex ikke forstår at det er det som er best for alle.

2 Likes

Greit å nevne at linken i første tråden også er en refferal link.

2 Likes

Tre av (nå) seks tråder har referral-link :slight_smile:

Næmmen hoff da! Redigerte innlegget mitt og tok bort linken. Fikk ikke med meg at det bare var bonus for den som deler linken, det var sleipt. God løsning VargVemund å tilby seg å dele den privat.

Registrerte ikke at det var referral i linken i hovedinnlegget, eller at det ligger i andre tråder. Jeg har brukt andre sine slike linker selv, dette var første jeg forsøkte å dele. Snubla litt der ja. :joy:

2 Likes

Før start kl. 15 har jeg gjort en liten due diligence, dog ikke avanserte greier, og dette var unnagjort på kort tid:

  • Jeg finner selskap opprettet med navn “Digitex LTD”, dog ikke med samme adresse
  • CFO har ikke listet Digitex på LinkedIn. CEO virker ikke ha noe sterk CV på LinkedIn - mye ukjente greier.
  • Bra med følgere i sosiale medier + selskapet er aktive
  • Nettsiden virker bra og forseggjort
  • Whitepaper virker ved første øyekast ok
  • Tydelig roadmap
  • Tydelig informasjon om ICO’en
  • Produktet er bra. Dog virker exchangen litt for simpel/enkel?

Noen andre som har gjort seg opp noen tanker?

Edit:
Ingen verified contract på denne siden, det er vel litt krise så kort tid før ICO…
https://etherscan.io/contractsVerified

De har drevet en veldig hard promoterings kamapanje med store referral bonuser. Med så store bonuser blir det ofte en dump etter release, så jeg holder meg nok unna.

Var det forresten noen som fulgte med på Thekey i natt? Var totalt kaos med websiden som gikk ned, NEO klarte heller ikke holde følge.

Jeg skal prøve å bli med i Digitex. SYnes det positive veier opp for det negative. Bonusen er i ETH.

Jeg prøvde å bli med men greide selvsagt ikke det. Det var dømt til å mislykkes. Hvorfor skulle man måtte lage en ordre inne på thekey sine sider, i tilleg til å sende NEO? Med nesten 40’ telegrambrukere burde de skjønt at de i hvert fall måtte åpne for å lage ordren i forkant av åpningen. Jeg prøvde også å være med på selfkey i helgen og kom ikke med der heller dessverre.

Er du ikke litt skeptisk til at det ikke er noe eth verfied contract + at Digitex LTD sin adresse ikke stemmer overrens med adresser fra offisielle registere + at team/linkedin profiler er litt småshady?

Edit:

Jeg er litt skeptisk til alle ICOer egentlig, spesielt etter det som har skjedd i helgen med selfkey og thekey! Uansett er jeg ikke skeptisk nok til å holde meg unna Digitex. Jeg synes konseptet virker bra, at CFO ikke har listet på linkedin er litt rart selvsagt.

FOlk kan ha mange årsaker til å spre FUD før en ICO, en av dem kan være reel bekymring, en annen kan være for å få enklere innpass selv.

http://www.realscam.com/f8/digitex-bitcoin-futures-trading-5095/

Edit: der kom faktisk ETH smart kontrakten https://etherscan.io/contractsVerified

Jeg er fortsatt noe usikker - hva tenker dere?

Ikke spør Mr.Positivity over deg, han er positiv til alt bare det har ordet “krypto” i seg :slight_smile:

1 Like

Da var denne over, utsolgt på 23% minutter. Veldig imponerende i seg selv, men jeg sto over.

1 Like

Jeg var en av dem som ble med :slight_smile:

Er ganske fornøyd foreløpig, så får vi se hvor det ender!

2 Likes

Ikke verst!
Skulle være med jeg også, men ble for seint… Kom hjem ifra jobb halv 4…

1 Like

Jeg prøvde å være med her, men har ikke mottatt noe dgtx enda. Usikker på hva jeg gjorde galt. Har det noe å si om man skriver 200.000 eller 200000 i gas limit? Min første ico.