Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Hva er dette…? Blåkopi av EtherDelta? Er det en “offisiell” side?

Jeg er ingen proffesor i det selv. Men bruker minst like mye tid til og sjekke hva og hvor det skrives om den , som hva som står i whitepaper og roadmap. Lala liker jeg veldig godt !

Litt off Topič men hedge har enormt lav supply , 5 mill ! Og det de skal prøve og gjøre kan bli interresant ! De er ikke ico men handles kun på shit exchanges foreløpig ! Jeg venter til cobinhooden min er nådd target så skal jeg inn i diverse coins og ico! Lager en liste klart til da så kan vi diskutere i plenum :ok_hand:t2:

1 Like

Ut fra det lille jeg leste virker hedge ganske likt Digitex som jeg listet rett over som starter ICO 15. januar (men Digitex får null i fees). Hadde vært interessant med en sammenligning :slight_smile:

1 Like

Takk for link. Bonus til deg og bonus til meg i boks :+1: :facepunch:

1 Like

En av grunderne bak Lamden som gjorde folk oppmerksomme på den ja på Telegram. Ikke offisiell som sådan men med Opensource er alt mulig. Men nå blir det vel idex.market folk bruker på TAU token

	Få Outlook for iOS
1 Like

Åpnet en post om Lamden her:

Hvor får mann kjøpt seg inn i wanchain?

1 Like

Er ikke listet enda, “ingen” som vet.

1 Like

Noen som har et forhold til Swissborg (CHSB)? https://youtu.be/ARkDN7QkDw0. De ønsker å skape et demokratisk, desentralisert og profft økosystem for å håndtere porfolio av krypto kontoer. https://swissborg.com/en/documents.html

Dere som tegner i ICO. Blir det opplyst i ICO når coins/token vil handle på børs og hvilke exchanges den vil listes på? Er det noen risiko at den aldri kommer på noen exchange og at man således aldri får solgt og realisert evn gevisnt?

1 Like

Børser er jo tredjeparter så det er ingen garanti for at noen av de vil ta i mot coinsene. Men man har ingen garanti overhodet når det gjelder ico. Teamet kan legge ned alt arbeid å slette nettsidene osv å beholde pengene om de ønsker det. Vi kan ikke gjøre noe med det.
De fleste forsøker å gi en pekepinn når de vil komme på børs, de gode seriøse kan man ko egentlig ikke vite når man slipper til hos. Men å bare komme på børs er ikke vanskelig, finnes mange jalla børser en sikkert kan kjøpe seg inn hos dersom en bare ønsker å vise til en form for oppnåelse eller for å cashe ut.

1 Like

Kjenner du til mange eksempler på ICOs hvor dette har skjedd, dvs coins har aldri kommet på børs, etc?

Er det noen her som har blitt med i denne ICO-en? Jeg ser jeg har fått en referral :slight_smile:

Jeg men før ico. Så det er nok en til

1 Like

Mulig det er meg. Jeg brukte linken din, og mottok bonusen når jeg kjøpte meg inn i ICO’en. Skrev en kommentar litt oppi her tidligere, mulig du så den etter at du postet denne. Anyways, thanks for link!
:+1::kissing_heart:

1 Like

https://www.bithubhq.com/ snuser litt på denne som starter om 2 dager. Har ikke gått over alle tallene, men tror en børs med FIAT portal og base i USA kan lokke mange brukere.

edit: Har tittet litt mer og ble skeptisk til hvor lite informasjon man kunne finne. Telegram, twitter og reddit var helt tomt. Ingen informasjon om team på siden heller.

Stemmer det! Takk igjen - hyggelig å kunne investere i en bedre fremtid :slight_smile:

1 Like

Er det noen som kan forklare i korte trekk hvordan det er å bli med i en ICO? Hva skjer om den kommer på børs, er det slik at da får man bli med fra starten av? Mye å følge med på? La oss si f.eks Lalaworld… Er bare usikker på hvordan det fungerer :see_no_evil:

1 Like

Er det ikke bedre å google? Begynne f.eks med “What is an ico” ? :slight_smile:

08.jan er siste frist for å ha mulighet til å være med i Gems pre-sale-whitelisting.

For å bli med må du gjøre noe for communityet til Gems, feks markedsføre det, lage materiell, kode eller lignende. Dette er oppgaver som står nær filosofien til Gems; nemlig at plattformen skal bygges opp ved hjelp av dugnad. Kort fortalt.

Jeg har veldig troen på dette prosjektet fordi det på en måte viser hvordan sosialisme og kapitalisme kan gå hånd i hånd (litt forenklet selvsagt), st man kan bygge ting sammen basert på frivillighet, at det kan være begynnelsen på å la folk gjøre de jobbene de kan når de kan gjøre dem og la samfunnet ta seg av resten. Alle ønsker å bidra! Dette blir veldig abstrakt og filosofisk finn ut lktt selv om Gems før du spør. Dette er min naive tolkning. Jeg tror at vi mennesker kan komme mumye lengre ved å samarbeide frivillig heller enn å måtte gjøre ting av plikt eller fordi noen andre sier vi må gjøre det!

Gems har økt fra noen hundre telegram-medlemmer for 10 dager siden til nærmere 20.000 i dag.

Jeg skulle skrevet noe om Gems for noen dager siden men det glemte jeg dessverre.

Fyll ut skjemaet under (ingen referral, ingen bonus, for å bli med i Gems må man altså bidra og bevise sitt bidrag ved å lime inn feks svreenshot sv det msn har delt eller lignende):

JEg håper flere blir med i gems.