Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Jeg tar Crypterium inn igjen i denne tråden.

ICO pågår nå, 9 dager igjen men nesten fulltegnet (ca 40 mill USD av 47 mill USD). Litt høy mcap men spennende konsept. Tipper den får mer hype nå så det kan være lurt å slenge seg på raskt om man har trua. Jeg har tro på konseptet selv, men synes de henter inn litt mye penger i starten. Uansett tror jeg det

Hvis ETH-prisen smeller opp blir sannsynligvis ICO avsluttet (det vet jeg i hvert fall andre ICOer gjør, blant annet NapoleonX). Hard-capen er litt høy, men jeg tror konseptet kan være bra. Kryptobank med NFC-teknologi (skiller seg litt fra andre kryptobanker). Virker som et bra team.

Suppoman mener det er en av dem man skal se opp for i Januar:

Bruk gjerne referral-linken min, så får du 1% ekstra coins og jeg får referralbonus :slight_smile:

Har opprettet konto på https://tokensale.lalaworld.io Har også tro på denne som en kjekk investering når buyin er på 1ETH=10.000LALA

1 Like

Rakk akkurat preico på lala… Liker prosjektet

1 Like

AppCoins (APPC) synker som en stein etter release på Binance. Fra 8.53USD til 1.23USD nå. ICO pris var 0.25USD. Hva tror dere om denne? appcoins.io https://www.youtube.com/watch?v=eXxo32Q610Q

Hu hei. Ble virkelig skremt her en periode… Heldigvis tok teamet smellen på at de ga 220% bonus (!) og ikke 22%. Så de måtte da 197.000 tokens fra egen lomme på teamet. Men nå er vi på tur igjen og dette styrker faktisk coinen og teamet med å ta en slik hit. Mange som snakker om et potensiale på 8-10$ når flere hører om dette og den kommer på større børser. EtherDelta suger jo greit. Og nå går ETH transfers til og fra meget seint. Folk er heller ikke oppmerksomme på å holde igjen nok i wallet til å betale for gas til dep. withdraw og transfer videre til myetherwallet.

1 Like

Jeg er en av dem: MEN: det burde holde med .02ETH for små overførsler. Ganske irriterende, for jeg var på Telegram i går da brøleren ble diskutert, kursen halverte seg og jeg la inn ordre. Hadde ETH på EtherDelta, men ikke nok til å betale Gas på egen wallet… LItt surt, men det hadde jo egentlig bare blitt en bonus. Blir spennende å se hvordan Lamden fortsetter når den dukker opp på exchanges!

Ja nå kommer jeg ikke inn på Etherdelta og TAU token. Har du kontroll på det og en ny link? De skal vel brenne en del tokens.

Nei har vel bare den samme linken som jeg listet først! Har du ikke overført til wallet? Jeg håper det holder!

Har ikke fått overført til wallet. Har 3550 tokens og har 0.039ETH per nå. Så vil gjerne overføre til wallet ja og så en transfer til MEW.

Når du overfører fra Etherdelta overfører du direkte til myetherwallet, med
mindre du har en eller annen innstilling jeg ikke har!
0.039ETH burde jo holde, men kanskje du må sette over litt til! Har du
fortsatt problemer med EtherDelta…?

Du burde forresten sjekke på telgramgruppa da får du sikkert svar fra noen
som vet!

Tar diskusjonen her @Malvin - er enig med deg. Tror de ICOs som blir utsolgt kommer til å holde seg godt tross bonuser. Bare se på Wanchain. Den er det mye hype rundt.

Håper likevel en generell altcoin korreksjon gjør at småsparere panikkselger alt de har nå og flytter over til cash.

1 Like

Hold an den korreksjonen en uke til helst! Da når jeg trolig målet mitt hvor jeg casher ut halvparten til Fiat for å ikke være nervøs lenger :stuck_out_tongue: Med tanke på at nesten alle børser har stengt for nye brukere bør det holde en stund til :slight_smile:

Ja har overført nå. Gas prisen har økt så fiksa det. Men nå står bare EtherDelta og spinner. Så vil jeg få ordnet til wallet og så videre til MEW. For nå blir coinen listet på idex.market. Ikke opplevd maken til forbannet dritt som Etherdelta.

Ja ganske talentløs exchange - men den har monopol og har en viktig funksjon! Tipper den er litt overbelastet. Det er jo snakk om å gi den en facelift osv, er ico på gang (som ikke har syntes spesielt populær - nye eiere osv).

Etherdelta er sykt drit , men etter et par handler der så er den ok- ! Og det er myyyye coins der som e svin billig av akkurat den grunnen ! Folk tar ikke bryet og risken! Men når de coinsene havner på de folkekjære exchangene så kan de skinne. !

1 Like

Ja , folk følger med på store Twitter profiler osv at de hodler, da hodler følgerene! En havner da fort i en god spiral for holdere men dårlig for de som ikke får inngang på ico stadiet! Prisene blir unødig høye og gode muligheter for og treffe 1000%ere på rad og rekke!

Legger ved en godbit : https://m.youtube.com/watch?v=7NLUQNfQbL8

Litt sladder om samme : https://www.google.no/amp/s/cryptovest.com/amp/news/exclusive-telegram-ico-ton-roadmap-and-gram-token-price-leaked/

Dette er en slik som folk går over lik for og sikre seg ! Kanskje under radaren til de aller fleste , med tanke på visninger på YouTube og svært lite og finne om den på nett!

Men jeg skal absolutt sitte klar med en bråte eth når de åpner dørene!

Og denne kommer alle youtubere etc til og snakke om! Siden den er «telegram» sin egen ico og kjede. !

Hovedproblemet er at den henger veldig mye/ofte. Masse spinnende hjul osv… men enig i det du sier :slight_smile:

Jeg har forresten stort sett ikke overført coins fra exchanges til wallet - bortsett fra de som er kjøpt på Etherdelta…

Ingen dum ide og få de ut derfra idet de er kjøpt ja :wink: hehe stoler ikke på de der 1 sek! Ja siste tiden har vært preget av kattejammers på eth kjeden og sikkert enorm trafikk på de fleste dårligere exchanger da mange store har stoppet inntak av nye kunder. Ser feks etherdelta har hatt god økning siste tiden!

1 Like