Jeg tar Crypterium inn igjen i denne tråden.
ICO pågår nå, 9 dager igjen men nesten fulltegnet (ca 40 mill USD av 47 mill USD). Litt høy mcap men spennende konsept. Tipper den får mer hype nå så det kan være lurt å slenge seg på raskt om man har trua. Jeg har tro på konseptet selv, men synes de henter inn litt mye penger i starten. Uansett tror jeg det
Hvis ETH-prisen smeller opp blir sannsynligvis ICO avsluttet (det vet jeg i hvert fall andre ICOer gjør, blant annet NapoleonX). Hard-capen er litt høy, men jeg tror konseptet kan være bra. Kryptobank med NFC-teknologi (skiller seg litt fra andre kryptobanker). Virker som et bra team.
Suppoman mener det er en av dem man skal se opp for i Januar:
Bruk gjerne referral-linken min, så får du 1% ekstra coins og jeg får referralbonus 
Med tanke på at nesten alle børser har stengt for nye brukere bør det holde en stund til
hehe stoler ikke på de der 1 sek! Ja siste tiden har vært preget av kattejammers på eth kjeden og sikkert enorm trafikk på de fleste dårligere exchanger da mange store har stoppet inntak av nye kunder. Ser feks etherdelta har hatt god økning siste tiden!