150.000 tror jeg (ETH). Synes ikke 15.000 er så mye…!
Jeg leste det som 150.000
150.000 eth er det riktige. Alt for mye for meg. Investerer aldri i så store ico-er
Ok ser den!
Når det gjelder at de fleste dumpes etter at de slippes så stemmer ikke det helt. Det kommer veldig an på hvor mange coins i supply, og ikke minst om de store hvalene har kan selge med en gang, eller om det i det hele tatt har vært mulig for hvaler å kjøpe seg inn… Uansett et veldig spennende marked!
Jeg forsto det slik at det ble redusert til 15.000 - men helt klart lurt å dobbeltsjekke! Jeg har til og ed laget en alarm på mobilen for å kunne være med i ico dersom det er 15.000 - for det er ganske edruelig, og det virker da som et ganske bra konsept.
Ja, du har rett, men i denne ICOen så var det 3 tiers. Første tier hadde 100% bonus, som ble redusert nedover. De fullførte aldri tier 3 fordi ICOen ble overtegnet i tier to. Det jeg ser for meg er at det er ekstremt mange som har fått gratis coins som vil bli dumpet når de kommer på markedet. Jeg håper i allefall det for jeg skal inn uansett, har stor tro på prosjektet. Som sagt kommer jeg med en egen tråd om denne når den kommer på markedet (eller like før) slik at alle får en mulighet til å bli med om de vil. Ser for meg dette som en 10x kandidat (minimum) og muligens mye mer. Ekstremt spennende selskap og et veldig bra team. Har lyst å fortelle hva det er men skal holde dere på pinebenken litt lenger…
Når du har gjort såpass med due dilligence kjenner jeg jo at man blir litt ekstra interessert. Kan du avsløre hvilke exchanges man må ha midler på for å delta på ICOen da, så man kan rekke å hoppe på toget før det går?
Som nevnt er denne ICOen desverre ferdig. Utsolgt i tier 2. Stor interesse. Jeg vet ikke hvilke exchanges de sikter seg inn mot, men de har sagt de skal bredt ut, så regner med de kommer på en av de store alt etter ICO. Så fort jeg har info kommer den
Godt poeng: jeg svarer på generelt grunnlag her. Og dette er VELDIG VIKTIG når det gjelder ICOer:
Det er veldig få ICOer man kan delta i direkte fra Exchange. Du må normalt sende ditt bidrag fra en privat konto/wallet, feks myetherwallet eller neon. Man risikerer å miste sin investering om man overfører fra en exchange-wallet.
Det er ikke uvanlig at det tar litt tid før man får vite hvilke exchanges som vil liste coinen.
Gikk litt fort i svingene der. Leste faktisk posten og så det ikke var mulig å tegne seg for ICOen. Lurte egentlig på hvilke exchanges den kom til å bli tradet på om det skulle være et fåtall. Og fikk svar fra @Nocturne, så takker for det
Holder øynene åpne og penga klare. #filthyrich here we come.
Også veldig godt innspill fra @VargVemund, har ikke deltatt på noen ICOer enda, og kunne sikkert funnet på å overføre direkte fra exchange hvor jeg har all kryptoen min. Kunne blitt en dyrkjøpt erfaring det.
Jeg synes Wepower er bra, men det er mange som opererer i samme feltet, suncontract, wepower, powerledger, electrify, etc. De sikter seg inn på det asiatiske/kinesiske markedet, et marked som er veldig regulert på dette feltet. Jeg avstår fra denne, men tror det kan være en solid ico.
Takk, fint å høre fra noen som har satt seg mer inn i konkurransen.
Det er 15k. Står i denne
25% rabbatt ut 4. januar. Presale holder på helt til ico starter 5. januar
Skjønner. Jeg tror det står feil i den artikkelen, mulig artikkelforfatteren har misforstått. Har ikke satt meg grundig inn i prosjektet, men er ikke blitt sagt noe om redusert hc andre steder. Det virker kun som de øker antallet utstedte LALA. Tidligere var det 1 LALA Token= 0.01 ETH, nå 1 LALA Token= 0.001 ETH. Tidligere 15M LALA, nå 150M LALA. Hardcap forblir den samme, 150.000 ETH. Jeg skal uansett ikke delta, men ble nysgjerrig
Admin sier det på telegram og
Denne er litt slik: http://elixirtoken.io/
De droppet til og med ico, nettopp for å fokusere på produktet og ikke hype the så ufattelig mye:
ELIX didn’t have an ICO. Instead, tokens were airdropped. Too
many ICOs drain investors of funds and fail to focus on their product.
We’ve simplified this white paper to make it clear what we’re building
and why.