Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Ja, disse 16,5M til utdeling virker snodig.
Jeg går nok inn med en liten slant her jeg også.

1 Like

Synes også det, men med airdroppen og merged bitcoin mining treffer dem et stort publikum som kan øke populeriteten og verdien i lengden.

2 Likes

Side som samler info rundt mange ICO`s og Crowdsales. Alt finnes ikke der, men mye interessant:

1 Like

THEKEY og APEX

Jeg har nevnt disse tidligere, og vil ennå anbefale folk å prøve å komme inn i crowdsale. Er to kanoner dette mener jeg, men som alltid, gjør hjemmeleksen og les dere opp.
Virker som begge har flyttet frem datoen noe, så man bør melde seg på Telegram for å få tidspunkt og mer info.
THEKEY ser ut som blir fri cap, så det gjelder å være tidlig ute.
Hvordan crowdsale for APEX blir er ikke sagt ennå. Denne vil også bli flyttet frem etter hva jeg har hørt.

Det er foreløpig planlagt 27 ico-er på Neo i 2018. Mange fler vil komme, så dersom man driver med ico-er er det bare å hamstre. Neo vil ikke bli billigere fremover. (Man kan muligens vente til etter et BTC-bullrun som nok vil komme om ikke så lenge…)

2 Likes

lalaworld.

Et “økosystem” for migranter og andre uten tilgang på bank. (Oversatt av meg).

Har bra ratings på diverse ico sider. Pre ico er over. Ico starter 5. februar.

Jeg har lite erfaring med å identifisere gode ICOS, men denne virker å være seriøs og vil kunne løse et virkelig problem for mange mennesker dersom det lykkes. Det er alltid fint at det handler om litt mer enn bare penger.

Her er hjemmeside og whitepaper


Er det noen som kan hjelpe meg med å vurdere om dette er en ok investering?

3 Likes

:bangbang:40,000,000 USD raised in first 14 days.:bangbang:
► ICO will be closed in 12 days!
► Contribute NOW with BTC/ETH/Creditcard:
JOIN HER and receive +161% ROI dividend payout directly into your wallet WEEKLY.
Exponentially growing dividend.
Patent-Pending revolutionary Mining Operation.

Kom over Lamden: ICO ferdig for noen timer siden, har så smått begynt å trade på EtherDelta (Token er TAU, den er ikke søkbar enda fordi det tar litt tid å listes på EtherDelta, men kan kjøpes via linken under):

https://etherdelta.com/#0xc27a2f05fa577a83ba0fdb4c38443c0718356501-ETH

Jeg har ikke gjort en skikkelig due dilligence, men spyttet inn en liten slant i tilfelle dette blir bra.

150.000 ETH hardcap er ganske mye! Har ikke sett mye på den ellers, konseptet høres jo bra ut. Men synd med så høy hardcap. Lamden som jeg listet over har til sammenligning bar 10.000ETH hardcap.

1 Like

Hvordan gikk det med Tokia?

Fortsatt coin-sale. -35% bonussalg nå. Jeg er 99.999% sikker på at det var -47% og at den bonusperioden skulle avsluttes 13 timer etter jeg postet her på forumet (noen som kan bekrefte det, eller har jeg rett og slett blingset?). Uansett er jeg skeptisk når de ikke vil vise fram teamet. Flere har spurt om å få detaljer rundt teamet på Telegram men de unngår å svare. Kjipt.

1 Like

Heisan. Har handlet inn 3550 coins av TAU på Etherdelta (som for øvrig var en skikkelig dårlig exchange…) Satser på det stiger til himmels etter hvert og at jeg kan veksle tilbake til ETH og overføre til Wallet og igjen til Binance :slight_smile:

1 Like

Så bra! Får håpe vi tjener litt på det :slight_smile: Etherdelta er helt forferdelig men det første stedet man får tradet erc20-tokens… så greit å kjenne til uansett!

Denne ser spennende ut! Blir sengelektyre i kveld :smile:

ATFS Project is the world’s first decentralized AgriTech & Food Science crowdfunding project built on Ethereum Blockchain and Smart Contracts.

We are bringing Industrial Revolution 4.0 to the crypto world with ATFS Token. The issuance of ATFS Token finances the establishment of Smart Farm 2.0, development of Disruptive Decentralized Platform, and production of Plant-Based Meat. The project is an all-around solution to the world’s growing food crisis by providing relevant technological advances in agriculture, new revenue base and supply systems, and a socially-acceptable alternative to meat consumption.

ATFS Project and its team members vow to enhance people’s quality of life all around the world by revolutionizing the current food system. Therefore, it is necessary and critical to secure funding during our crowdfunding period. By participating, you are joining a group of like-minded pioneers who knows of the benefits that the next agricultural revolution will generate. The profits from all stages of the ATFS Project will be shared based on ATFS Token’s smart contracts.

We are fully confident that the ATFS Project is a win-win model for both agriculture industry and the crypotoworld.

Spennende ved første øyekast, jeg skulle gjerne spist falskt kjøtt om det var mulig med samme smak som ekte kjøtt; spesielt om det var laget av råvarer som ikke er sprøytet, men om den teknologiske utfordringen løses er en annen sak - selv om man allerede har kommet et stykke.

Skal sjekke ut! I motsetning til deg @nocturne setter jeg meg mindre inn i de ulike selskapene (men selvsagt litt) og skyter med hagle der du bruker rigle og kikkertsikte. Jeg går for mange små (og noen større) investeringer. Dette blir sikkert en av de små, så lenge ikke varsellampene blinker (jeg har blitt litt flinkere til å legge merke til dem i det siste).

Jepp, vi har nok litt ulik tilnærming til målet :slight_smile: Siden jeg går litt tungt inn i ting jeg har tro på må jeg gjøre min due dilligence nøye, og således minimere risiko for scams etc.

Nå vet jeg ikke om dette er et bra prosjekt, men det appellerer til meg. Forbruket vårt ifht. befolkningsveksten er ikke bærekraftig. Uten at jeg har lest whitepaper her så kjøper jeg i allefall pitchen! :slight_smile:

1 Like

Ser klart den!

Har du kjøpt noe enda? Hva i så fall?

Helt enig. Kanskje en ICO er det som trengs for å spytte nok forskningsmidler inn i dette! Jeg kan godt se for meg at de store matvaregigantene som også kontrollerer kjøttproduksjon har klart å legge en demper på forskningen - men det må jo være ekstremt med penger å tjene for dem som klarer å løse utfordringen på en tilfredsstillende måte!

Sjekk APCL tråden. Første kjøp blir nok BTC, så av alts ser jeg på en del av de som nevnes her + i kryptotråden. Coin X som en del har spurt meg om er ikke på markedet enda, og jeg jobber med en lengre post om den som kommer så fort den blir sluppet på markedet (er ferdig med ICOen som jeg ikke fikk blitt med på, men jeg ser i ettertid det kanskje er likegreit da de fleste dumpes rett etter at de kommer ut…)

Hardcap på Lalaworld er redulsert til 15000 i dag. Ether har økt så mye i pris at de synes det holder. Seriøst det synes jeg. Blir varslet nå før salget starter

1 Like

Oi, det var mye. Hva var det tidligere?