Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Hva tenker folk om https://polyswarm.io ?

Er det noen spennende ICOs som kommer frammover? Hvilke har dere på watchlisten?

Akkurat sendt 3 ETH (max cap) til https://0chain.net - denne er ekslusiv men folk begynner å få opp øynene nå. Telegram hadde 4k medlemmer når jeg joina, nå ca. 7.5k. Konkurrer med EOS, IOTA osv. Veldig bra prosjekt med ekstremt limited supply. Jeg får ca. 1800 tokens, kommer til å kjøpe mer på exchange.

Ellers er Credits neste ut, så Vice. Venter også på NEX som jeg tipper blir i mars.

Synes denne ser spennende ut https://ico.tefoodint.com/index.html

Dere som skal være med i Credits, har dere noen kommentar til denne artikkelen på Medium?

Jeg venter på svar på Whitelisten min, så har foreløpig ikke sendt over noen ETH…

Prøvde å tipse om PolicyPal tidligere, vet ikke om noen av dere kom med? De stengte whitelist på 8000 så det faktisk blir litt (rett under 1 ETH om alle passerer KYC) på hver.

Globcoin er også i gang med salget (igjen) nå. 70% bonus til de første.
Det er ett bra team, men med lite erfaring i krypto mest finans. Det er en kurv med valuta så du ikke skal være utsatt for svingninger hvor alt er backet med fiat og gull - GCX token.
ICO er for GCP, holdere av denne får bytte mellom fiat og GCX gratis. Hvor mye GCP du behøver avhenger av hvor mye GCX man ønsker å kjøpe. GCX kan bli den nye USDT hvor FUD ikke vil kunne angripe den da de skal samarbeide med etablerte banker. Får også med kredittkort som knyttes mot GCX kontoen.

Ett lite sitat også:
"PRE SALE has started and is now open! —-> https://globcoin.io

  • Pre-sale: 12th Feb - 23.59 CET 4 March

  • SALE is 12.00 CET 5 March - 23.59 CET 27 March (maximum date)

  • The hard cap is 12,000 ETH

  • The soft cap has been achieved prior to the crowdsale period by private sale.

  • New token price is 10,000 GCP per 1 ETH.

  • Minimum contribution level is 0.1ETH or $25,000 in FIAT or BTC during the presale and the sale.

  • The maximum number of tokens generated in the crowdsale is 204 Mio. which is 40% of the total maximum distribution

  • BONUSES:

  • 70% token bonus during the pre-sale
  • 30% token bonus during the sale UP TO the first 3,000 ETH raised
  • 20% token bonus during the sale from 3,000 - 5,000 ETH raised
  • 10% token bonus during the sale from 5,000 -7,500 ETH raised
  • No bonus during the sale from 7,500 - 12,000 ETH raised
  • There is also a 20% bonus for those who invested in January (and were reimbursed) UP to the amount of their original investment (in ETH terms NOT in total number of tokens term). This is valid for re-investments during the pre-sale and sale period.

Jeg venter på svar på Whitelisten min, så har foreløpig ikke sendt over noen ETH…

Mye som skurrer men må sjekke det selv - husker hvor mange som FUD’et ARCBLOCK og den var legit.

Jeg hadde tenkt til å gå inn fordi hardcap va redusert - men total supply kommer til å være over 50.000ETH og jeg må selge noe annet for å komme meg inn så tror jeg dropper ut.

Når det er sagt har jeg tenk til å sette inn litt mer i en ICO jeg har gått inn i: Globalicofund. Navnet sier det meste. Hardcap 8333ETH, individual cap 8,33 ETH. ICO går litt tregt av en eller annen grunn. Jeg skal inn med maks i denne. Min tanke er å bruke mindre tid på investeringer generelt, så fond er tingen for meg. Spesielt ICO-fond. Oppretter en tråd.

2 Likes

Det som skurrer for min del med Credits akkurat nå er at de har lovet å komme ut med Alpha release før ICOen begynner. Det er bare 2 dager til, og ser mange på forum etterspør dette. Hadde vert greit om de kom ut med denne en god stund før ICO slik at det er mulig å få lest litt og sett hvordan produktet fungerer før mann eventuelt investerer.

Tror jeg holder meg rolig i båten og ser an hvordan ting utspiller seg før jeg hiver inn noen eth den 15.02

1 Like

ICO caps
Soft cap $15 mln USD
Hard $20 mln USD
Min cap $1.5 mln USD
1 ETH = 5 000 CREDITS (CS)

1 Like

De skal komme med Alpha i morgen sier de. Hvis ingen alpha så innvesterer jeg ikke. Den MVP videoen deres er jo i beste fall hjemmesnekret :slight_smile:

Apropos Credits. Har noen sett på Seele? Gjør litt research på den nå, virker lovende!

2 Likes

Har du prøvd pg tegistrere deg på den ?

Prøvde - ikke åpent.

Ny info fra Credits, vet ikke jeg virker legit mtp at de vil levere Alpha før ICO stater?

We are developing a serious product that demands a big amount of resources. The current team working on the project includes about 90 employees including 50 technical staff. The platform must be at most secure and implemented in accordance with specified technical characteristics - public decentralized blockchain, smart contracts and internal cryptocurrency.

Due to unexpected technical difficulties we have to postpone Alpha-version release of the platform, which affects the ICO dates.

Starting from February 17 everyone will be able to test the Alpha-version of the platform. That’s why the ICO dates will be slightly changed.

Whitelist

Whitelist will be closed on February 15, 6pm UTC

ICO dates
Round 1 - Feb 17, one day for collecting funds from strategic partners. Total amount approx. 10%

Round 2 - Feb 18-20, two days for collecting funds from all wallets registered and approved in whitelist. Individual cap for round 2 will be determined after closing the whitelist. Round 3 will take place if hard cap isn’t collected in Round 2.

Round 3 - Feb 20, the start of public ICO with individual cap about 1eth.

Token Distribution

We made initial planning of token distribution in October 2017. At this point we have to make slight corrections since there appeared some important issues which we haven’t taken into account previously.

Operation - 10% - locked for 1 year for next operation
Operation - 10% - locked for 2 year for next operation
Bounty - 2%
Bug bounty - 2%
Founders and team - 15% - locked for 1 years
Advisors - 2% - locked for 6 month
Marketing - 1%. Some tokens we spent for Pre-ICO and ICO promotion
ICO - 55%
Market making - 3%

Escrow

To involve all ICO participants in escrow we have decided to create a new escrow scheme.

As we previously announced 20% of collected funds will be kept in a special wallet. They will be locked until 50% of our ERC 20 tokens are exchanged to internal coin of our platform. New platform with its own cryptocurrency is a confirmation that obligations for developments of the platform are fulfilled.

Attention
Thank you for your consideration. Please be patient, attentive and beware of scammers. There has recently appeared a big amount of individuals using CREDITS name for their fraudulent activities.

Ser forresten mange nevner at seele er Suppoman sin nr1 ICO. Usikker på om det er hold i dette?

Uansett skal det sies at ikke alle rådene hans er gull selv om mange er det.

Jo det er det. Fyren er en førsteklasses selger. Men jeg anbefaler alle som tar råd fra ham å sjekke de første krypto videoene hans på youtube. Spesielt den om Ripple og Digibyte er hysterisk morsom. Hvor han klager over at det er umulig å tjene penger i krypto - at prisene bare går opp og ned osv. Basically ser du hvor lite peiling han har.

Noen måneder senere er han selverklært ekspert? Jeg likte fyren før, har fulgt ham nesten daglig i 1/2 år, men etter dette ICO stuntet har jeg mistet all respekt. Han sa for at folk skulle få vite hva hans «hemmelige» ICO var, måtte de joine hans «Mastermind» gruppe på facebook. For å gjøre det måtte man ta et av hans kryptokurs til $10. Mange gikk på dette og tok kurset og joina gruppen. Han skull lansere navnet i dag.

Men i går lanserte han et NYTT kurs til $10 hvor han basically pisset på alle i Mastermind gruppen. Hvis du ville vite ICOen før alle andre måtte du ta et NYTT kurs til $10!

Les også Reddit som flommer over av hat mot ham. Jeg synes han er god på å finne nye prosjekter, men han bommer en del også (Carvertical, Medicalchain, Bitdegree). Alle steg etter ICO pga. hype, men så kræsjet de hardt.

Dette er ikke første gang han er i hardt vær. I fjor baisset han Cardano pga. høy supply osv. Noen uker senere når den moonet sa han han baisset den så folk kunne kjøpe den billig, og at han selv hadde kjøpt den på 0.02 cent eller noe.

Forstå meg rett: alle kan tjene penger i et bullmarked. Men han har hodlet gjennom hele denne dippen og tapt 1-2/3 av gevinstene sine. Hele tiden ropt kjøp uten noen formening om hvor bunnen har vært. Vær forsiktig er mitt tips. Ta det med en klype salt. Integritet er viktig, selv om alle kan trå feil. Suppoman har bare trådt feil litt for mange ganger nå.

2 Likes

Han får kjørt seg nå. Samme med Ian Ballerina. Misliker begge de to. Ikke dybde i sine analyser og kun gode karakterer når de blir betalt. Håper de blir rundstjålet begge to og midlene gitt tilbake til community.

1 Like

Enig i hva du sier @Nocturne!

Men du kjører på med Credits om Alpha viser seg å være legit imorgen?

Sett noe mer på seele?

1 Like

Ja til begge deler. Seele virker interessant, må gjøre litt mer research men virker som de lover veldig mye. Ser heller ikke teamet her, bare advisors? Og så har to av admin i deres Telegram blitt tatt for scam. Ikke helt bra. Men whitepaper er bra, det jeg skjønner av det i allefall.

Credits skal jeg inn i ja, så fremt de klarer å levere på tiden.