Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Herlig. Hybrid Block virker bra, husker jeg kikket på denne en tid tilbake. Er capen enda 60M$? Synes å huske at det var derfor jeg lot den fare. OhHeyMatty har vært begeistret for denne - godt tegn.

Er dt noe ala Ethos ?

@Eplemost - ja, jeg så faktisk reviewen til OhHeyMatty nettopp ! Ikke vært borti han før men så han også anmeldte 0Chain som jeg også er med i, så da måtte jeg subscribe til kanalen hans :smile:

Det er noe høy cap ja, jeg får det til å bli ca. 56M (532m tokens à .30 cent pr. token), men med tanke på hvor stort team de har og hvor bredt de satser så tror jeg det må til faktisk.

@novalusus - mnja. Det er ikke helt Ethos som primært er en wallet som også fungerer som en fiat gateway. Hybridblock er mye mer. Anbefaler å lese whitepaper (lettlest), men i korte trekk så består Hybridblock av:

  • Hybrid central
  • Base trade
  • Hybrid exchange
  • Hybrid trade

I tillegg til å være en fiat gateway (med oppgjør samme dag ved innskudd og uttak) så skal de også (på sikt) gjøre det mulig å linke andre exchanger inn i Hybridexchange. Dvs. at hvis du ser prisen er bedre på Bitfinex for Bitcoin kan du handle på Bitfinex via Hybridexchange.

Det er mye mer å si her men er litt for trøtt til å skrive så mye nå. Kan i allefall si at jeg angrer på at jeg ikke gikk inn med mer etter å ha lest whitepaper og hørt OheyMattey snakke om dem, men man kan ikke satse like tungt på alt… :slight_smile:

3 Likes

Hvordan fandu poolen, og er det flere plasser? Jeg har avsolutt ingen kunnskap om pools så del gjerne erfaringer og opplegg!

Bra ICO!

Videoen ble snekret sammen litt i siste liten, men sier stort sett det den trenger.

2 Likes

Jeg frigjorde 3eth til, så da er jeg oppe i 5 til globalico.

2 Likes

Credits virker å være det største dritten på lenge. Forsinkelser på forsinkelser. Ingen Alpha ute, ICO starter 01 natt til imorgen og nå har de sagt at maks bet er 0.3-0.5ETH. Dette lukter scamcoin og dumpster all the way… I`m out!

1 Like

Jeg aner ikke hvordan jeg havnet i gruppen, tror noen i 0Chain gruppen addet meg til den. Poolen er nå stengt for nye pga. rask vekst. Moderator ønsker å kontrollere litt mer. Men det er mange slike pooler har jeg skjønt. Det er bare å google / søke på Telegram.

1 Like

Hva skjer? Får man ikke innvestere mer enn 0.5 ETH? Jeg har signa opp for 6 ETH her.

EDIT: OK - jeg visste dette prosjektet var iffy med alle utsettelsene av alpha. De har hatt whitelist åpen frem til for to dager siden. De hadde enormt stor pågang og det er helt sprøtt at de ikke stoppet registreringen. Nå har de gått ned på inviduell cap fordi alle skal få lov å bli med. Men hva er poenget med å innvestere 0.2 ETH? Kom an. Det er nesten så jeg ikke gidder. Hva tenker dere andre?

Veldig usikker nå, er det bekreftet at maks innskudd er 0.5 eth? Jeg signa opp for 2…

Og så har vi jo det med Alpha, den skulle vel komme idag? Har ikke sett noe om den enda, bør komme snart eller så tviler jeg på om jeg kommer til å investere noe som helst her

Jeg dropper credits har ikke sjekket det ut. Men ble med på wepower med 0,2 (det var grensen i starte så glemte jeg å bidra mer senere). Det er selvsagt alt for lite til at det har mye betydning, men man vet aldri hva som kan gi 100x avkastning. Helt greit å investere 2000 og få 200.000 tilbake! Ikke at det kommer til å skje men man vet altså ikke. Tror man på produktet, hvorfor ikke være med selv om det er med lite.

Investerer ikke en sum tilsvarende en dorull en gang i denne dritten her. Russisk rulett på sitt beste vil jeg si. Nå er altså kl.17:37. ICO starter kl.01:00 og ENDA ingen alpha test ute som de lovet så hellig… Så nei tror ikke på dette produktet. Ideen er god, men dette blir ingen innovasjon for de kommer aldri til å kunne kommersialisere dette med en sånn jallagjeng.

1 Like

Alpha ute! Noen som har testet lest reviews? @Nocturne ?

Folk på Telegram er ikke videre imponerte. Jeg ser ikke Alpha på hjemmesiden men så den på mobil. Har du direktelenke?

Har ikke anledning til å sjekke selv enda, men her er link til Alpha;

https://credits.com/en/Home/New_Ins/2281

Bare å komme med tilbakemelding på hvordan det fungerer :slight_smile:

@Nocturne

Dette er en fin kanal: https://t.me/ICOsTLDR
Liker analysene her.

Hm, klarer ikke å åpne alpha (wallet) men blockexplorerer viser de klarer ca. 100 transaksjoner under 30 sekunder. Er langt fra det som er lovet, men. Den kjappeste transaksjonen var under 1 sekund.

Vanskelig å si noe om dette. Folk klager over at de ikke har gitt ut noen kode på Github enda. Jeg tenker OK, det er en risk her om dette er scam men 0.4 ETH har man da råd å tape :smile:

1 Like

Må si jeg er veldig skeptisk her altså;

Men er som du sier “bare” 0.4 eth @Nocturne

Venter nok til imorgen og ser det ann uansett :slight_smile:

Jeg syns faktisk at selve ICO’en ble veldig ryddig håndtert. Telegramkanalen var selvfølgelig et salig kaos med spam og scam i skjønn harmoni, men hadde det ikke vært for at all hypen tiltrekker seg usedvanlig mange tullinger så hadde dette vært plankekjøring for alle involverte.

Når man logget inn på https://credits.com/en/Account/Info stod alt man trengte av info. Det var egne timeslots for å unngå gas war og dette var inkorporert i smart contracten sammen med max limit. Om man sendte før sin time slot eller for mye så ble transaksjonen rejecta. Det stod også anbefalt gas limit/price og jeg forstår det slik at man har hele døgnet på seg til å gjøre transaksjonen da din personal cap er reservert.

Det er selvfølgelig ikke bra at de har holdt whitelistingen åpent så lenge, ei heller at maks individuell cap blir satt så lavt, men selve utførelsen var egentlig veldig bra i forhold til mange andre varianter.

Har 0,5 eth jeg kan sende. Men litt skeptisk.
Problemer med alpha høres det ut som? 80% rabatt på pre ico leste jeg (ikke faktasjekket), hard cap 100 mill on man tar med alle tokens?