Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

https://findbiometrics.com/idex-reinventing-credit-card-907301/

4 Likes

Deilig å sitte i dagens vinneraksje dag etter dag. Man kan jo nesten begynne å tro (mot bedre viten) at man vet hva man driver med her.

Vi stengte over motstanden på 4,60 som @sulzrox nevnte for en stund tilbake idag. Hvor befinner neste motstandsnivå seg? Hvor har vi støtte?

Er det noen som har noen ferske bøtter med kaldt vann til blodårene mine, eller er det bare å holde seg fast og se oppover?

Setter ufattelig stor pris på dere som deler tekniske analyser. Lover å bidra med egne etterhvert som kunnskapen øker. En spire av interesse er sådd.

5 Likes

Ja dette var gøy :crazy_face: denne tror jg kan gå fort nå, klarer ikke helt se hvor den skal stoppe 8+ :sweat_smile:

1 Like

Veldig hyggelig hvis flere bidrar ja:) motstanden var 4,7, og den endte over det. I morgen kan den få en pullback og teste ned på 4,7 og hvis den da holder blir det ny støtte og aksjen flyr videre. Etter det jeg husker er neste mostand jeg kunne se på 5,6-5,8 ish, husker ikke helt.

4 Likes

Hvor høyt vi skal hmmm jeg tror at vi går forbi forrige topp i år og da kommer markedet til å klikke og vi vil fort se 20 tallet eller mer

Our system’s recommendation today is to BUY. The BULLISH ONE WHITE SOLDIER pattern finally received a confirmation because the prices crossed above the confirmation level which was at 4.4900, and our valid average buying price stands now at 4.5350. (4.64 idag) The previous SELL signal was issued on 20.07.2018, 10 days ago, when the stock price was 4.0250. Since then IDEX.OL has risen by +12.67%.

BULLISH ONE WHITE SOLDIER

Recognition Criteria

1. The market is characterized by a prevailing downtrend.
  2. A black body is observed on the first day.
  3. The white body that is formed on the second day opens higher than the first day’s close and closes higher than the first day’s open.

Trader’s Behavior
A downtrend is in progress and the strong black candlestick seen on the first day increases the bearishness that is already present. As the second day opens higher than the close, the short traders are alarmed. Prices rise to the point where the close crosses above the previous day’s opening. The downtrend is damaged. If prices keep on rising on the following days, a major trend reversal takes place.

2 Likes

Siden det står at man skal kunne registrere fingrelavtrykket hjemme og lagre det på kortet, er det kanskje slik st man med en app kobler seg på via mobil nfc og legger den på kortet som hsr nfc og holder tommelen på kortet for å lagre og aktiverer fingeravtrykk på kortet? Bare en tanke jeg fikk.

Spørs hvor lenge dette kommer til å vare, jeg byttet fra iphone 7 til iphone x, og bruker bare face ID, husker ikke hvordan fingeravtrykk fungerer lengre :joy: - men face ID teknologien vil nok ta lengre tid før det blir implementert, og det er jo selvfølgelig annerledes på tlf kontra kort.

Skal ikke se bort ifra at man i fremtiden kan betale med ansiktet sitt

En av grunnene til at jeg har fingerprint cards, de driver med den type biometric også. https://corporate.fingerprints.com/en/2018/03/19/fingerprint-cards-to-add-face-recognition-to-its-biometric-solutions-portfolio/

2 Likes

Spennende!

1 Like

Pullback til 4,79 tok 10k og er med på oppturen :+1:
Edit: ute igjen. Fristende å ta gevinst :moneybag:

2 Likes

Passert 5 kr nå :o Mange som vil inn ser det ut til.

3 Likes

Vurderte å ta denne på open igår. Ser ut som jeg burde ha gjort det.

Morro at det lykkes. Men husk å gevinstsikre litt også.

@Mr.Tortilla og dere andre som følger denne. Hvor ser dere toppen?

3 Likes

Toppem er vanskelig å finne, for den går fortere opp nå og mer trykk enn det den hadde når den gikk i 2015 og toppen før det å… med dette trykket så nå, så kan du tenke deg hva meldinger kan gjøre med kursen. Jeg tenker 16kr kanskje?

Men tror vi blir overasket hvor den står i april 2019, tror 16kr kan være mildt ift til hvor den faktisk vil stå

1 Like

Ellers er,Fingerprint billig nå:) når de kortene blir sertifisert vil det også gå fort.

2 Likes

Har holdt øye med denne tidligere og tok meg en posisjon tilbake i mai. Men kursen gikk kun sørover så jeg valgt å hoppe av og da kom den dessverre litt i glemmeboken. Tok meg en ny post i dag og satser på at kursen heretter er primært nordover.

Lykke til.

3 Likes

For de som er interessert i Investtech sine synspunkt:
https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/07/Har-doblet-seg-paa-en-maaned-tror-festen-fortsetter

Er nok ikke siste gang den prøver seg på 5.8. Blir vel 3. gang neste

1 Like

Kjøpte litt IDEX kom sikkert for sent til festen :slight_smile:

2 Likes