Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Da er jo salget av sensorer til Mastercard igang :muscle::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Herregud så rått!

Noen som ikke vil ha den over 4,20 iallefall

1

Edit der brøt vi gjennom :sunglasses:

3 Likes

https://mobile.twitter.com/Mastercard

Lykke til!

1 Like
1 Like

Reprise av 2015, Sier ikke mer! idex

2 Likes

Grattis til de som har fulgt denne en stund. Ser ut som gjennombruddet kanskje er her?

3 Likes

Vakkert!

1 Like

Skal ta lodd for en 50 lapp på mandag. bare for å kunne være med på oppturen :smiley:

2 Likes

Jeg solgte meg ut på 4,47-4,50 på slutten i dag (hadde bare en liten post). Jeg hadde ikke helt godfølelsen etter at den stagnerte på 4,5-ish, og etter at jeg leste litt på HO. Er litt lei av å være i aksjer med lavt volum og mange troll.

Jeg skal tenke litt i helga, og se an på mandag om jeg kjøper meg inn igjen. Jeg har ikke fulgt selskapet tett, men det er potensiale her, det det ut til.

2 Likes

Kom inn på 4 forleden dag med en liten post. Tenker å sitte videre, har tro på flere meldinger. Spennede å følge med på dette :slight_smile:

2 Likes

Ikke dumt å selge heller!
Det tekniske ser hvert fall bra ut nå med brudd opp, samt meldinger som kan bekrefte det tekniske. Hittil har jeg truffet bra med det jeg har skrevet her før den første toppen, og jeg har truffet med når melding vil komme. Jeg har sammenlignet mye med 2015 fordi det ligner veldig på bunnen, formasjoner og indikatorer. Den gangen gikk den til 10kr, denne gangen tipper jeg 7-8kr ish!

3 Likes

Neste uke begynner folk å komme tilbake fra ferie, å når de ser det tekniske her og leser meldingene, vil de nok gjerne være med på morroa når de ser potensialet her. Tipper 5kr mandag!

3 Likes

Bare så dere kan se potensialet på hvor mange sensorer det kan bli, hvis dette blir en standard. Mastercard har over 700 millioner kort brukere.

“Mastercard has 191 million cards in circulation in the US and 576 million cards in circulation outside the US, which actually places it ahead of Visa globally (excluding US)”

I følge Telegraph kan det se ut som det her vil bli rullet ut fortløpende i EU grunnet nye regler.

“Mastercard is in talks with British banks to introduce a biometric payment card, as a deadline to implement EU regulations to tackle banking fraud approaches.”

“hopes it can be brought to Britain in the following months.”

“The card will also not require any upgrades to be made to existing payment terminals at shops. Mastercard said that British banks are interested in adopting the technology and talks are under way.”

5 Likes

Lest meg opp i helgen, og grunnet hypen på biometrics kommer jeg til å kjøpe meg inn i Fingerprint Cards, jeg ser fingerprint har brutt opp av en lang nedgående trend og over halslinjen på en omvendt hode skuldre som har vart lenge, dette er tegn på at den mest sannsynlig traff bunn. Nå selger jeg ikke noe Idex, men kjøper meg inn med resten av penga i fingerprint. Når jeg ser også hvordan NeXT har begynt å bevege seg nå med noe som ligner omvendt hode skuldre, hvis den da går over halslinjen kan nedgående trenden være ferdig og at den spretter opp. Det ser ut som hele biometric bransjen rører seg veldig!

2 Likes

Gikk all inn i dag, 60% i idex og 40% i fingerprint

3 Likes

Kjøpte på dippen der før den skal opp og gjennom 4,7

2 Likes

lykke til :+1: jeg oxo kjøpte litt mer idag :face_with_hand_over_mouth:

2 Likes

Grunnen til mer idex er fordi idex er nå sertifiserte og klare for å levere. Tror denne går først og mest fremover, Så selge meg ned og kjøpe mer fingerprint cards når de blir sertifiserte noe CEO forventer mot slutten av 2018.