Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Opp i et par dager nå da får vi håpe.
Tror mange banker har ventet på dette. Greit å tilby nytt kort med både visa og master. Så nå skal det være fritt frem :muscle: hvor mange kort kan de lage på en mnd ? Noen som vet hva de er kapable til å trykke opp ?

3 Likes

IDEX Biometrics: Employee Share Purchase Plan - 1 Sep 2023

1 Like

Registration of share capital increase in IDEX Biometrics 11 Sep 2023

Begynner å bli mange aksjer i dette firmaet nå. Skal tru om det kommer noen spleis snart. Og når kommer disse ordrene inn. Har vert mye gode nyheter men ingen som har gidd peng i kassa.

Nå er alle sertifiseringene i boks. Det neste en kan vente seg er ordre. Flere av idex sine kunder har sagt at de ønsker å lansere i løpet av q4. Tror ikke det er lenge til vi ser ordre og dermed en fin kursoppgang. Når det gjelder spleis så tror jeg ikke vi vil se det. Ikke lenge siden idex var over 1 kr. Om jeg husker riktig så må kursen være under 1 kr sammenhengende i et år før en evt må gjennomføre en spleis

1 Like

ok…

Men hva gjør vi… Vente på å kjøpte eller kjøpe. Det er nå billig nå da. Men er det noe emisjoner i det mørke bilde her… Det er no noe som presser prisen ned hver dag.

Ja men faller på lite oms. Heller ikke noen av de store som selger. Etter mine beregninger bør kontantbeholdningen deres holde til november hvertfall med samme cashburn de har hatt de tidligere kvartalene. Jeg har ikke noe tro på emi på så lav kurs. Særlig ikke om de tror på break Even i starten av 2024. Tror heller de da tar opp et lite lån om de trenger penger

Leser på et annet forum att det ventes emi på 30 Øre

Det er sykt lavt visst det skulle skje.

Det kan jeg med stor trygghet bare si er tull og ment for å skremme. Folk som er irriterte og har tapt penger og vil bare få kursen ned

Det er bare å se på de tidligere emiene også. Aldri har idex gitt så stor rabatt. De pleier å gjøre det motsatte. Pøse ut meldinger for å få kursen opp for å så hente penger

ja det var det som var tingen. Kopierer inn samtalen her eg :wink:

Noe spesielt skjer her, duppet bra ned siste tiden!

Martin Landsverk ✰ @Martin.Landsverk13:33

skal hente penger anytime

0,50-0,60?

Martin Landsverk ✰

skal hente penger any time

Frank @frank15:42

30 øre

stron15:45

ser meeget tung ut idex

Frank @frank15:45

30 øre som de fikk for noen år siden

stron15:56

emisjon såpass lavt ja?

Ja det ser ut for meg som bare synsing. Om noen hadde visst om prisen på en emi så hadde det vært de store gutta. Hadde den vært så lav så hadde de solgt aksjene sine ned til den kursen for å så tegne alle aksjene i emien. Om en ser på aksjonærlistene så har ikke de solgt en eneste aksje

Grunnen til at kursen faller nå er veldig enkel. De har fått alle sertifiseringene og er klare for ordre. Det Ola nordmann tror er at de skal få ordre med en gang. Men sånn funker ikke verden. Dette er en prosess. Flere av bankene idex samarbeider med skal lansere i løpet av q4. Med TrustedBio løsningen er det 3 ukers leveringstid. Vil dermed tro at aktiviteten vil komme rett før q4 og kanskje til og med i starten av q4.

Ok. Ikke feil i å snitte ned litt uansett.

Blir nå en spennende slutt på året da… Kansje årets jule Rakket.

Det er lov å håpe😃 blir spennende å se hva str på ordrene blir. Tror 2024 blir året der skuta snur og en begynner å se mer grønne tall

Det bør helst komme ordrer i god tid før de går tom for penger og det er det vel ikke så lenge til. Det blir kjempeutvanning hvis de skal sette emisjon på disse kursene.

IDEX Biometrics and KL HI-TECH to launch biometric payment cards in India

2 Likes

Invitation to IDEX Biometrics Capital Markets Day on 20 September 2023 in Oslo

1 Like

Presentation material IDEX Biometrics Capital Markets Day 20 Sep 2023

1 Like

Ikke noe godt tegn å gå ned 5 % dagen etter markeddkapitaldagen.