Fikk meg 25k nye IDEX.
Nettopp det jeg sier. Hvorfor jafser noen til så kraftig
Måtte fylle på med 25K jeg også nå
Virker som noen er bekymret for å ikke rekke å komme imn i tide. Spent altså
Da er vi nok fler!
Artikkel fra 19.juli
Stan Swearingen is chief executive officer at IDEX, the biometric technology provider for MasterCard. He’s optimistic that fingerprint-activated cards will be across the UK within the next year or two, and that there could even be a similar solution for secure online shopping in the near future as well.
There are pilots all over the globe and next year we expect millions of units to be deployed.
Somebody knowns something😅
Ser den 300k posten presser opp prisen nå. Hadde noen villet inn med 300k aksjer så hadde de kjøpt aksjer, ikke bare flyttet posten gradvis oppover.
Mistenker at 300k posten forsvinner og noen dumper en haug med aksjer. Kan ta feil selvfølgelig, men ser litt mistenkelig ut.
Jeg tror det avhenger om det kommer en melding på kort sikt, hvis det ikke gjør tror jeg kursen faller tilbake igjen
Om noen vet at en melding kommer så hadde de kjøpt, ikke presset prisen oppover.
Jeg tror det er noen som posisjoner seg i påvente av melding
Det vet man aldri, men jeg tviler i og med det ikke er nok trykk i aksjen og ikke nok for å ta i mot en dump. Jeg har sett handle nønsteret fra tidlig i dag.
Ja, ikke godt å si. Jeg forholder meg rolig. Har en grei post som jeg ønsker å sitte med selv om kursen går opp. Men Er klar for å handle om det kommer en dump.
Som jeg skrev til H,L i dag, så syntes jeg kursen oppfører seg som den har gjort før de tidligere meldingene. Men man slal aldri være sikker. Vanskelig å se her jeg sitter, men ser ut som den bygger seg bra opp for å gå videre mot 5,7 faktisk.
Hver gang den går ned så spretter den opp igjen ser det ut som, den har vært på 5,43 to ganger ila 20 minutter
Ser ut som det også var toppen rundt kl 10:12 idag, da var den på 5,44
Joda, men det var etter den 300k posten dukket opp på 5.28 eller noe at det ble fart i omsetningen. Etterhvert som kursen gikk oppover så flyttet 300k posten seg til 5.30, 5.34, 5.38, 5.40. Hele tiden rett under laveste post.
Hadde vel vært mer naturlig om den lå rolig på 5.28 til noen solgte?
Vi er på 5 tallet ikke 3 men en slik post får oxo folk til å selge da de tenker som deg har sett dette før
Fake pump & dump
Joda, skal være enig at det virker shady, når den har vært på 5,43 ila kort tid 3 ganger… men akkurat nå er det 50/50… En close over 5,40 vil være bra, så får vi se om det kommer noe etter close eller imorgen før børsen åpner…
Jrg tippr 5,7 eller mer i sluttkurs i dag:) hvis noen vil inn nå , vil de snart starte igjen snart med store jafs. Ligner slutt på vimpel snarr og da kan den gå. Vanskelig å se så godt på tlf