Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Ser jævla sterk ut nå

En slik kraftig oppgang på såpass høyt volum skjer ikke bare av seg selv. Begynner å lure på omdefinerer er noen i miljøet rundt IDEx som allerede vet noe som ennå ikke er kommunisert ut til allmuen. Hmmmm. I så fall ikke første gang at det skjer lekkasjer på OSE.

Kan nesten virke sånn!

Tenker det samme som deg, ble plutselig et voldsomt volum.

Det blir litt spekulativt, synes jeg. Synes det tok form som et klassisk teknisk brudd opp etterfulgt av et aldri så lite rally.

Ser ut til at vi må tygge oss igjennom 6.70ish før vi bryter videre nordover :slight_smile:

Mulig du har rett. For dersom det var ny info som hadde lekket ut ville oppturen neppe stanset på 6,79. Da hadde den nok fortsatt opp.
Men nyheter kan komme når tid som helst. Det vet vi fra tidligere. Disse raske oppturene vi så tidligere i uken og som vi har sett i dag, viser vel bare at interessen rundt IDEX er stor og at gitt rett info så flyr den høyt på no time. Så det beste er nok å sitte i ro og være sikker på at kursen ikke skyter i været med deg på utsiden.

1 Like

Ser du på forhåndstallet er den 2.7 noe som jeg ikke har sett i IDEX så lenge jeg har vært i aksjen!

Syns du skal ta en titt på Next biometrics, Londonmannen Next har flere segmenter och 1/3 av verdien til idex. Jeg sier ikke at idex er dårlig men at next har mere å gå på.

Mvh Kana

Går en del store poster nå :slightly_smiling_face:

woooow… innsidehandel? :stuck_out_tongue:

7 here we come!!!

1 Like

Har holdt seg godt siden sist melding denne. Kan være litt irriterende med oppgang når man er inne men egentlig hadde tenkt å gå inn med litt mer :smile::smile:

Slik jeg ser det nå så peker alle piler mot en god melding fra IDEX !

1 Like

7 kr

7,05

7.33

Blir en helt grei dag! ;-))

Stenger IDEX opp mot HOD idag så er det mega sterkt :slight_smile: