Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

7,50

edit: 7,6

7.91… noe skjer…

Gikk ned igjen til 7,62 hehe

1

kjøper / selger var oppe på 7,91 istad :joy:

Ser ut som vi closet på 7,30 :slight_smile:

Ny og spennende dag i morgen :slight_smile:

1 Like

1

Alt i alt, en helt OK dag :slight_smile:

1 Like

Tror ikke jeg vil utelukke helt teorien om at der kan ha lekket ut info som ennå ikke er kjent av allmuen. For dagen ble langt sterkere enn vi hadde ventet.

1 Like

Fantastisk dag for posten i idex :grin: klamrer fast for videre tur opp :rocket:

Er nok en del som har høydeskrekk nå…

Mulig der, men ut fra potensialet til IDEX så kan jeg ikke se noen grunn til at høydeskrekken skulle være påtrengende på dette nivået. Såvidt jeg vet har kursen vært overbyr 10,- tidligere, og det var før MC sin sertifisering og før partner i det asiatiske markedet. Så ut fra mitt ståsted bør IDEX ha langt mer å gå på. I morgen blåser vi gjennom kr 8,-, sa brura.:money_mouth_face:

1 Like

Den siste emisjonen ble gjort på 8kr :slight_smile:

Emisjonskursen på kr 8,- tilsier også at det ikke er noen grunn til å få høydeskrekk på dette nivået.

Jeg tror at vi vil se en himmelsk avslutning på september i IDEX. Og om ikke tidligere, så kommer nye meldinger i oktober, trur eg. :crazy_face::money_mouth_face::beers:

Omsatt volum er det samme idag som den dagen det ble kjent partnerskap (21.09). Og idag gjelder det i stor grad kun halve dagen (fra kl1300 og ut)

Jeg vill anbefale alle som liker idex om å se på Next biometrics, det er ikke så dumt tror jeg. :slight_smile:

Hva en børsmelding gjør med kursen

Hehehehe skal slutte plage dere med Next biometrics men ikke glem meg når den går opp :slight_smile:

Det har også vært en bra måned for Next Biometrics og Idex som kan vise til kursoppganger på henholdsvis 42,36 prosent og 40,38 prosent.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2018/09/Her-kunne-du-doblet-pengene-dine-i-september

1

Online published october 01, 2018, tolkes det som at det blir publisert første oktober eller er det feil i datoer?

Da må de isåfall være synsk.

was published online on October 1, 2018.”

Ifølge min norske kalender så har ikke vi kommet dit enda. :joy: Mulig de la inn en søknad 22 juni og forventer at det skal publiseres 1 okt.

1 Like

Ja, datoene var litt sånn der. Kanskje det skulle stått “To be published online October 01. 2018”(forhåpentligvis :smile: )

Edit: Det handles vertfall flittig ved opning i dag

Ja han som har lagt inn millionordre fra igår er her enda