Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Oja beklager! trodde du mente du ikke kom deg inn i aksjen :sweat_smile:

Er det amerikanerne som er i ferd med å gni søvnen ut av øynene?

Når åpner børsen i Statene , Norsk tid ?

Førhandel 15:00?

15:30?

Ser på Hegnar TV nå, og der sier faktisk Hegnar at det er kl 15:30…

Så da har vel ikke Amerikanerne våknet riktig ennå @Londonmannen

Amerikanerne kan vel kjøpe aksjer i IDEX uavhengig av åpningstid på børsene der borte.

Asia som handler? De er vel våken

Ok , det trodde jeg ikke… Men du har sikkert rett … Jeg vet ikke…

Det fungerer vel akkurat likt med at jeg kan kjøpe aksjer i amerikanske selskaper via nordnet etter at OB har stengt, tenker jeg hvertfall.

2 Likes

Jupp det kan de! Jeg tenker mer at det er unaturlig å være våken midt på natta og handle IDEX aksjer

Helt rett!!!

Du har kanskje rett. Selv pleier jeg vanligvis å bruke penger når jeg er våken om natta, ikke tjene, hehe!

Like unaturlig som at folk sitter på kvelden å handler Tesla, Facebook, Google osvosv :slight_smile:

Prøver seg på et nytt rykk nå!

Dunkel
Nå omsettes ikke IDEX på amerikanske børser, så i den grad kursutviklingen i IDEX blir påvirket av amerikanske investorer, så er åpningstidene på amerikanske børser fullstendig irrelevant. Amerikanere som er tidlig våkne kan handle på OSE uavhengig av om børsene i USA er åpnet eller ikke.

Så da kan det være våkne amerikanske investorer som finner IDEX interessant. Og det ville egentlig ikke overraske meg.

1 Like

Hva tenker dere om Q3 rapporten som kommer 8 november ? Vil størrelsen på ordren de fikk komme frem i størrelse der, å vil det komme frem positiv videre guiding.
Kommer dere til å sitte over eller selge ut før i tilfelle det kommer frem dårligere rapport enn det vi alle forventer?
Sånn jeg ser at det blir hamstret med aksjer ser jeg for meg at det skal bli en god høst. Men har sett ofte at det ikke alltid går som folk forventer.

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg blir sittende. Og det gjør jeg fordi vi på Q3 vil få se enda mer bevis på at ting går svært bra i USA for PHO. Hvordan man kan vite det? Følg med på hva urologer og pasienter uttaler. Les deg opp på hvor suveren BLCC teknologien er i forhold til andre tilbud pasientene har.
PHO har en lysende fremtid. Vi fikk en teaser på Q2 presentasjonen. På Q3 føler jeg meg rimelig sikker på at vi får enda mer bevis presentert. Og en guiding fra ledelsen kommer trolig enten i tilknytning til Q3 eller like etterpå.

Jeg gleder meg som et barn gleder seg til julaften!

1 Like

Haru drekki @Londonmannen …?! Litt tidlig på dagen …:slight_smile:

1 Like

Jeg kan godt finne på å lese meg opp på den aksjen også :blush: men nå var det nå idex jeg lurte på da :upside_down_face: trodde først jeg hadde skrevet i feil tråd nå :sweat_smile: