Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Jeg gjør som Londonmannen og tar meg et glass whisky.

3 Likes

Ny nedbørsrekord i Bergen og da startet festen en smule tidelig for enkelte! Skååål!! Beklager dette, men det synes som om hjernen min er såpass hektet på PHO om dagen at enkelte rele ikke slår inn slik de skal, hikk, det blir ikke bedre av å feire nedbørsrekorder i Bergen by!

Nå har Vår Herre vasket og skurt denne byen så den er klar til neste års festspill allerede. En smule vel tidlig, spør du meg. Hikk, hikk og skåååål!!

Skååål! Vi får mer å skåle for mhp Idex utover høsten!!

2 Likes

Sorry. Det var ikke meningen å villede deg. ;-))

Hehe det gikk veldig greit. Det laget en heller veldig interresant diskusjon her på hvor det ville være best å putte pengene på sikt :blush:

1 Like

Låner en link fra Hegnar forum.
Ser lovende ut

2 Likes

Spennende tid i møte. Om IDEX blir leverandør er det nok flere av oss i denne tråden som får til salt i såret.

https://www.mastercard.us/en-us/merchants/safety-security/biometric-card.html

2 Likes

He, he ja, det burde bli til salt i grøten i tillegg. Leser på HO at det diskuteres mulige kursmål på 200-300 kroner, bare basert på Asia. Sikkert delte meninger om det, men det synes som det skjer mye i kulissene og at oppturen fra september fortsetter inn i oktober. Så får vi se hvor langt det vil gå. Men bør være realistisk at vi oppnår tosifret kurs før november.

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Mr.Tortilla (126 likes)
  1. @H.L (93 likes)
  1. @Nano_Rekyl (88 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Londonmannen (57 likes)

  2. @JAXI (52 likes)

  3. @Evilfreud (42 likes)

  4. @tittentei (34 likes)

  5. @BioMed (27 likes)

  6. @Olee78 (18 likes)

  7. @thomashagen (17 likes)

Gratulerer!

Heisan!

Var det et forsøk på et stopp/loss raid? Lå plustselig en post på nesten 500K på 7.39 som forsvant igjen ganske så fort :slight_smile:

Ha ellers en fin børsdag alle sammen!

Ser ut som noen leker litt med Stop loss ja

Jeg vet heller ikke hvor mye som har blitt shorta i denne aksjen heller! Kan det var et desperat forsøk på å dekke inn?

Når man kjenner til potensialet til IDEX så forundrer det meg ikke om det ligger flere luringer i sivet som gjerne ønsker å få tak i billige aksjer. Tror det i denne fasen er viktig å forkusere på selskapet og dets muligheter sammen med internasjonale tunge aktører, og langt mindre på hvordan aksjekursen hopper og spretter. Der vil vi oppleve brutale opp og nedturer så man nesten kan bli sjøsyk.

Personlig leser jeg meldingene som om IDEX står foran sitt gjennombrudd og at veksten vil gå til himmels de nærmeste måneder og år. Dersom det skjer, så kan det virkelig bli moro for oss IDEX aksjonærer. Og da tror jeg samtidig at det kan bli surt å erkjenne at man gav bort loddet sitt for skarve 7-8 kroner. For lykkes IDEX så blir dagens kurser å regne for gi bort pris.

Men her, som i andre investeringer må den enkelte gjøre seg opp sine egne meninger basert på egen risikoprofil og egen økonomi. Det som er rett for meg er nødvendigvis ikke rett for andre.

Jeg er helt enig med deg der LM!

1 Like

Bare å sitte i ro, et spill om aksjene nå så billig som mulig. Mange luringer i sivet

Sjekk ut denne lange artikkelen med Swearingen. Virker å være en rakett på nedtelling.

http://bit.ly/2QnDQqc!

5 Likes

Solgt ut en del i dag, lar gevinsten stå videre. Setter noen kroner inn i NEL.

3 Likes

Da er det bekreftet at Idex er leverandør på leserne på Fransabank sine nye Mastercard, via Idemia.

Denne går opp imorgen.

3 Likes

Synes det er rart at ikke IDEX sin enrollment sleeve brukes

1 Like