Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

23/05-2019 12:30:17: (IDEX) IDEX Biometrics ASA: name change

23/05-2019 15:25:51: (IDEX) Nytt navn fra og med / New name from 24.05.2019

Hva skjer i Idex for tiden?

Emisjon i slutten av januar ble satt på 4.00 kroner da kursen var på 3.18. Altså kraftig over sluttkurs.

Etter dette har det ikke vært noe spesielt kursdrivende nytt. De har varslet om en nært forestående kontrakt, samt en litt dårligere enn forventet Q1-rapport.

Men vil ikke si Q1-rapporten var så dårlig at aksjen skulle falle med 36% siden emisjonen.

Noen som har mer info angående dette fallet?

Frister nesten å prøve lykken her.

Rykter om at Invesco, nest største aksjonær i IDEX er i ferd med å selge/har solgt seg delvis eller planer om å selge seg helt ut

Hva skjedde med idex +16.27%

1 Like

Det samme lurer jeg på. Det skjedde noe de siste minuttene idag, og jeg finner ingen grunner…

448k på salg 3.18

Eg trenger en til med samme oppgang :roll_eyes:

Ser next også hadde en mil utvikling

05/06-2019 13:39:32: (IDEX) IDEX Biometrics and TMC collaborate to accelerate biometric smart card adoption

2 Likes

Kursen får kjørt seg.

Eg også :see_no_evil:

Frister lite å kjøpe når man vet at Woodford kanskje skal selge seg helt ut, koste hva det koste vil.

1 Like

RT 2,0kr :fearful:

Faktisk så frister det å kjøpe på 1-tallet og lukke øynene til Woodford er borte. Blir en rekyl opp igjen når det skjer.

Er vel kanskje lurt å vente til de er ferdig solgt med å kjøpe ?

Mon tro hvor bunnen er

Kor mykje aksjer er det som skal ut…?

Blir dårlig med is på her, slengt ut og notert ett rødt kryss i exel arket mitt :cry:

1 Like

Ikke mye som minner om at selskapet nettopp hadde emisjon på 4kr februar/mars :flushed: