Mandatory Notice of Trade in IDEX - 28 Aug 2019
Mandatory Notice of Trade in IDEX - 29 Aug 2019
Mandatory Notice of Trade in IDEX - 30 Aug 2019
IDEMIA enters patent license agreement for on-card enrollment solutions with IDEX
Ser at styremedlemmet Stephen Skaggs har handlet aksjer på stadig økende kurser, kanskje et signal om at noe er på gang i positiv retning?
Han prøvde å pumpe opp kursen, de fikk en advarsel av finanstilsynet
Her går jeg ikke inn igjen før de kan vise at de tjener penger.
Klarer ikke finne noe advarsel hos Finanstilsynet eller via google, så her må du gjerne fremlegge noen link som dokumenterer din påstand. Eneste jeg finner er en advarsel fra 2011, og i børssammenheng er det som en mannsalder å regne.
IDEX Biometrics signs on-card enrollment patent license agreement with Chutian Dragon
IDEX Biometrics receives UK patent grant for on-card remote enrollment
Stadige meldinger her, men inntekter blir det vel fortsatt ikke, eller ?
IDEX begins deliveries of its dual-interface sensor to world class electronics manufacturer
IDEX: BEGYNT Å LEVERE DUAL-INTERFACE-SENSORER TIL ELEKTRONIKK-PRODUSENT
Oslo (TDN Direkt): Idex Biometrics har mottatt en betalingsordre og initiert forberedelser for å øke produksjonen for å innfri en ordreforpliktelse over flere år signert med et globalt finansielle nyheter- og IT-selskap, som tidligere annonsert i april 2019, ifølge en melding tirsdag.
Selskapet har begynt å levere deres dual-interface-sensorer til en global elektronikk-produsent for å kvalifisere deres produksjonsprosess, opplyses det.
Slik som ordlyden nå er i idex meldingen, så sies det vel direkte at det nå skjer ting, og at det forventes million inntekter, tidligere har idex meldingene ikke referert til beløp, skal man nå kunne stole på idex faktisk får reelle salgsinntekter fremover ?
Fall på høytvolum i det siste, er det fondet kommet seg ut eller er det fortsatt salgs press?
Dei er neppe ute, eg har ikke følgt med så mye siste tiden, har det vert registrert at dei er begynt å lette seg ?
Fondet har 119+50 mill aksjer.
De har ikke solgt noe enda men nå er forvalteren sparket og fondet skal løses ut og pengene betales tilbake til investorene.
De gjorde det samme i august/september i Thinfilm hvor kursen gikk fra 0,13 til 0,05 mens de solgte seg ut.
Jeg synes den engelske og norske versjonen er bittelitt ulike:
“initiated production ramp preparations to fulfill a multi-year order commitment”
“initiert forberedelser for å øke produksjonen for å innfri en ordreforpliktelse over flere år”
Den engelske leser jeg som forberedelser, og ikke noe mer enn det mens den norske leser jeg som pågående produksjon som kan/skal økes. Uansett så blir jeg ikke klok på hva det er jeg leser, enten det er på norsk eller engelsk. Initierte forberedelser, hva er det? Håper det løsner snart, skal markedet få trua, så holder det ikke med “multi-year”, bare “multi-million”.
Idex går, er det sånn at den som alle dei andre siste tids jalla caser skal gå 5 gangen fra bunn ?