Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Disclosure of holding in IDEX

Disclosure of ownership in IDEX

1 Like

Aksjene skal vel etterhvert ut i markedet trulig, men klarer dem å jasse opp aksjen noe i forkant, eg tror på elleville high risk trading muligheter i idex fremover

Trulig ett stay away case for folk med løse mager eller søvnproblemer fra før

Disclosure of Significant Shareholding under the Norwegian Securities Trading Act

NOTIFICATION REFERRED TO IN CHAPTER 4 OF THE SECURITIES TRADING ACT ON A CHANGE IN HOLDINGS

Hva tenker folk om en evt inngang her? Tror vi Invesco skal helt ut med de siste 89 mill aksjer før vi kan begynne å se stigning igjen? Solgte meg ut på 8kr sist, heldigvis… hvor lenge er det til kassen er tom?

1 Like

Trod det er litt og avventer her, men det vil blir gode trading muligheter, om ikke på fundamentalt så vertfall spekulativt ala thin og andre jallaer

Ja er det 89millioner aksjer igjen av det invesco skal ut med så blir det vel ned til Thin kurser 5-10 øre?

NOTIFICATION REFERRED TO IN CHAPTER 4 OF THE SECURITIES TRADING ACT ON A CHANGE IN HOLDINGS**Correction

Men er det fare for at selskapet går konk? Vil være en eventyrlig mulighet å kjøpe på disse nivåer og være med opp mot 5-8kr igjen.

Disclosure of holding in IDEX

Disclosure of ownership in IDEX

Invitation to IDEX Biometrics’ conference call for the third quarter of 2019

NOTIFICATION REFERRED TO IN CHAPTER 4 OF THE SECURITIES TRADING ACT ON A CHANGE IN HOLDINGS

Verdt et lodd ??

Kanskje på tide nå ja, spent på å se utviklingen i morgen. Jeg avventer litt

Hehe, jeg bare fulgte med i ordreboken og hoppet inn. Tror denne fort kan gå over krona.

@Kronn - er du inne?

Edit: why bother asking :smile:

1 Like

Kjøpte på 0,69 men bare en jalla Lotto bong

:joy:

Skulle self kjøpt i går eller en annen dag, men greit å ta springfart etter meldinger som drar med seg en del tradere som setter fyr, blir spennende å se, men er self high risk

2 Likes

Kurs tror du vi skal til Kronn? :slight_smile: