Kjøpte 370k på 0,64.
Håpløst å tippe, men dette viser atter en gang at det går ann til og gjøre saftige trader i desse dødsdømte selskapene, det gis altid muligheter i case som er på vei til døden.
Nå var det store fond som skulle ut, og når det selges store blokker og att på til kjøperen er en som e tilknyttet selskapet uansett om han blir ansett som en svindler eller ei, så gir det en boost opp, kanskje var toppen idag, kanskje skal den til 1,2 eller 1,5 eller mer, kanskje skal den rett til 50’øre igjen, det vil som sagt menger oppe gi enorme trading muligheter, men kanskje ikkje for førstegangsreisende.
Eg har en trade for en mnd lønn, så eg går ikke konk uansett på denne, men nok til at det gir noen kroner til is gjennom vinteren om den bykser vider oppover
Spennende at du er inne igjen Jeg har heller ingen ide om hvor vi skal men ser at trykket oppover har begynt. Mange store fond har solgt seg kraftig ned om ikke helt ute av selskapet. De resterende er muligens ferdig solgt slik kursen har reagert opp idag. Var vel en del innside kjøp nylig på 1,20-30? Kanskje vi ser de kursene igjen? Uansett spennende med utbombede selskaper som balanserer litt på kanten av stupet.
IDEX Biometrics restructuring program
Noen viste noe her…
Tolker det som positivt at de skal kutte kostnader iallefall
Dette er KNALLBRA! Skulle kjøpt mer
Blåser lett over krona i morgen!
De tar ihvertfall grep, alle monner drar
Spennede, men likevel en selvfølge at selskapet kutter kostnader, eg tror aksjen reagere videre oppover i morgen, og andre som har store posisjoner kan bruke volumet til å komme seg ut på.
Så er spørs det hva som skjer videre, break even blir lavere, kommer idex ned på kostnadsnivå som igjen vil genere kontrakter og dermed klare p tjene penger, eller trenger det kapital før den tid, mest av alt tror eg at en restrukturering i idex etterhvert også vil ha emisjon som en del v pakka, men tenk om det faktisk er gjennomførbart uten at det må hentes penger da, men da må det jo komme inntekter snarlig, så, kanskje er det å tro på julenissen, men så er det jo snart bare en mnd til jul også da
Godt jeg har snittet kraftig ned i det siste , kanskje jeg kommer ut med pengene i behold
Ikke noe å si på volumet vertfall, klarer den krona idag da ?
Jeg tror det, er ikke mer enn en psykologisk sperre. Tror denne fint kan gå 20-30% i dag.
Momentet er der, har masse rom til oppsiden på høyere timeframes. Hourly er overkjøpt though.
Kjøpte på duppen.
Plukker litt her også, så får tiden vise vei
Ser ut som om krona ble for tøff i senn omg
Som sagt, overkjøpt på hourly, trenger å konsolidere litt, har masse rom på høyere timeframes.
Tror den vil komme litt utover dagen, blir overrasket om vi ikke skal over krona i dag egentlig.
Holder på mine, frista litt å selge på 0,99 men avventer
Jeg prøver intradagstrade her @Kronn - vet ikke hvor lurt det er mer ser den skal konsolidere litt.
Her er det jeg ser på - som man ser er stochastics på vei til å krysse på 4 hr. Har alt krysset på hourly.
Daily ser fremdeles bra ut om man trader litt større timeframes.
Synst den er skummel nå, var nok mangen dom skulle kjøpe på hypen fra i går, når alle har kjøpt så blir det kanskje panikk nå ?