Er Invesco ferdigsolgte? Volumet er ikke i nærheten av gårsdagens enda da,
men er et visst salgspress.
Snur opp nå?
Ja, kan være det var dippen… Jeg venter litt til.
Tror denne er litt som @Kronn var inne på, ikke for førstegangsreisende (hvis man trader )
Ute og en erfaring rikere
Sitter ennå jeg, snitt 0,71. Kaster om den raser under det. Dobbel bunn på 0,76?
Da tok den ferie ??
Så lenge erfaringene ikke koster mer enn de smaker så er det gode erfaringer å gjøre seg tenker jeg.
For egen del kom jeg ut med 12% gevinst, men det var ikke mer enn @Kronn satset så blir ikke #uglyrich av den grunn. Men klarer man å replikere over tid (som er min agenda) så tror jeg det blir meget pent på sikt. Tror det viktigste er å ha klare nivåer når man trader en aksje som dette (og egentlig uansett, men spesielt når ting er så volatilt som her).
Opp eller ned mot slutten da ?
Eg har etter hvert innsett at om klarer å ta ett par tre trader innimellom med noen høvdinger i pluss, så blir det veldig bra om man ser det over tid, hver gang eg skal prøve meg på en langsiktig tung plassering, så mister eg tolmodigheten og går ut før det gir gode resultater.
Korte trader eller sving trader der man er raskt inn og ut, fra en til to dager, eller kanskje bare minutter, i caser som av en eller annen grunn pluteslig påtar seg oppmerksomhet fra tradere kan gi enorme svinginger, eg har siste tiden lykkes bra med det i skjer som ele, thin, idex for og nevne noen, eg har også feilet.
Idag solgte eg rett før eg kommenterte at deb så skummel ut.
Eg solgte 3 ganger, her er den ene, inngangen var på ,69
IDEX Biometrics begins trading on the OTCQB Venture Market in the United States
Grant of Incentive Subscription Rights in IDEX 12 Nov 2019
IDEX Biometrics ASA - Third quarter 2019 results
IDEX Biometrics and DWA collaborate to bring biometric secure access smart cards to market
Begynner å bli mange tulle samarbeid nå, og multi million dollar deal hvor er disse blitt av? 184 mill cashburn på de siste 9 mnd
IDEX and Quest Payment Systems sign agreement to deliver biometric smart cards in Australasia
MANDATORY NOTICE OF TRADE
Bra signal, og litt mere schwung over dette volumet enn de litt merkelige innsidekjøpene tidligere i høst.
Hvorfor kjøpte han i to omganger? synes disse innsidehandlene er merkelige… han ene som kjøpte 50k hver dag og nå dette… emipump?