Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Grant of incentive subscription rights in IDEX Biometrics 26 February 2020

Mandatory notice of trade in IDEX - Incentive subscription rights 26 February 2020

Mandatory notice of trade in IDEX - Incentive subscription rights 26 February 2020

IDEX Biometrics appoints Vincent Graziani as CEO

IDEX Biometrics appoints Vincent Graziani as CEO

IDEX Biometrics’s report for the fourth quarter of 2019

Mandatory Notice of Trade in IDEX Biometrics

IDEX investor presentation March 2020

IDEX Biometrics has received UK R&D tax relief

1 Like

IDEX Biometrics and partner FEITIAN Technologies achieve industry’s first certification for China UnionPay dual-interface biometric payment card requirements

1 Like

IDEMIA, Zwipe and IDEX Biometrics achieve key milestone towards next generation biometric card platform

2 Likes

Noen tanker om denne framover??

En utrolig utvikling den siste tiden. De uttalte ved forrige emisjon at de mente pengene de hadde ville holde til å gjøre de profitable, noe som var årsaken til at jeg gikk inn med en lyttepost. Er litt irritert på at jeg ikke kjørte en liten nedvekting når den var såpass lavt som den var med tanke på den utviklingen som har vært. Ser en derimot historisk på denne selskapsverdimessig så bør det være stort oppside potensialet dersom tidligere verdivurderinger har vært reelle.

Så lenge korona krisen roer seg litt frem mot sommerene så må jeg si at jeg er fortsatt optimistisk til fremtiden i denne.

2 Likes

IDEX Biometrics technology certified by an additional global payment network

1 Like

Noen som har analyse på idex?

IDEX Biometrics and Zwipe collaborate on Zwipe Pay One Platform

Her suser det jaggu videre. Opp 31% nå. En skikkelig nyhetsmaskin. Kanskje vi kan ende opp mot gamle høyder om dette fortsetter. Husker fortsatt godt når denne var på 7 tallet.

1 Like

Ja ser ut som det er mye på gang for idex plutselig.

1 Like

Hmm. Dette selskapet hadde jeg helt avskrevet.

2 Likes

Ja ,jeg trodde de kom til å konke sammen med thin. Men stort volum siste dager så oppmerksomheten fra investorer har de tydeligvis.