Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

IDEX Biometrics 2019 annual report

Hmm, ser Swipe satser på flere hester enn Idex?

1 Like

Jeg leser det ikke helt slik som deg Savepig, men hvem vet :slight_smile:

Slik jeg forstår Toppan meldingen er dette en kortprodusent som skal produsere kortene for zwipe sin pay one platform. Ut i fra hvordan jeg leser meldingen er det platformen til zwipe som her sitter med biometrien (og da er jo det IDEX sin).

Jeg har ikke fulgt så mye jalla på en stund, men er det slik at Idex fortsatt nesten ikke har penger til drift fremover, eller har det ordnet seg?

Etter siste emisjon meldte selskapet at pengene skulle holde frem til de ble profitable(som var årsaken til at jeg kjøpte på tidspunktet).

Den er god. Takker

1 Like

IDEX Biometrics and Tongxin Microelectronics collaboration results in China UnionPay certification

1 Like

Her er artikkel som bekrefter at det er IDEX sin sensor som skal benyttes i Toppan sammarbeidet til Zwipe:

3 Likes

Noen tanker om dagens nedgang?

Tror nok bare det er litt korreksjon blant de som har kjøpt når kursen var på lavere nivåer. For omkring 5 uker siden så var kursen på 0.32 og så har den gradvis bygget seg opp. Det vil være mye nye aksjonærer på høyere nivåer, så nedgangen bremser nok opp snart, men blir spennende å se hvor støtten dukker opp. Det begynner vel å nærme seg litt tiden hvor de skal begynne å generere inntekter, så når det skjer så tipper jeg virkelig interessent tiltar. Er veldig spent på hvilke sifre som dukker opp når disse går i gang.

3 Likes

China UnionPay https://finansavisen.no/forum/post/1942558

5 Likes

Commercial production ramps for IDEX Biometrics’ authentication solutions

IDEX Biometrics ASA – CONTEMPLATED PRIVATE PLACEMENT

1 Like

Blir spennende å se hvilken kurs dette ender på. Forrige emisjon skulle egentlig dekke frem til de skulle bli profitable, men i den usikre tiden vi går inn i så tenker jeg at å få inn ekstra penger på bok kan være lurt. Satser på at de lykkes med høy kurs her slik som de tidligere har tidvis vært veldig flinke på.

IDEX Biometrics - Private placement successfully placed, raising NOK 105 million (USD 10.3 million)

hadde troen på dem etter overbevisende presantasjon en gang, men det er tøft å komme inn i marked, og de trenger enormt volum

1 Like

Er jo en sterk gjennomført emisjon av idex dette

3 Likes

Flaggemelding Idex Biometrics ASA

2 Likes

Helt enig! Til en fornuftig kurs

2 Likes

Invitation to IDEX Biometrics’ conference call for the first quarter of 2020