Supplemental proposal to IDEX Biometricsâs 2020 annual general meeting
Tilleggsforslag til IDEX Biometricsâ generalforsamling 2020
IDEX Biometrics ASA: Nomination committeeâs propsal to annual general meeting - Valgkomiteens innstilling til ordinĂŠr generalforsamling
Mandatory notice of trade in IDEX - 14 May 2020
Annual general meeting in IDEX Biometrics held 15 May 2020
China UnionPay awards letter of approval to biometric card showcasing IDEX Biometrics technology
IDEX Biometrics shares as board remuneration 2019-2020
Grant of incentive subscription rights in IDEX Biometrics 18 May 2020
Noen som har noe mer info om denne avtalen? https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/05/18/7528998/idex-biometrics-fikk-godkjenning-i-kina
Hva er omfanget av den? Kan det forventes oppgang i aksjen pÄ sikt som resultat?
For min egen del, har jeg tro pÄ at interessen for for denne type teknologi kommer til Ä Þke betraktelig i tiden fremover. Bakgrunnen for min vurdering er at jeg tror at folk blir vesentlig mer opptatt av at dagens betalingsterminaler er potensielle smittebomber, og at det derforf vil komme krav/forventninger om bedre lÞsninger for Ä eliminere denne smitterisikoen.
Dagens situasjon viser at betalingsstedene har sett seg nÞdt til Ä innfÞre rutiner med jevnlig desinfeksjon av terminalene - i tillegg meldes det om en markant Þkning av kontaktlÞs betaling (tÊpping), men selv denne krever jo at man i noen tilfeller mÄ fysisk trykke pÄ terminalene. Tenker at det er klare indikasjoner pÄ at forbrukerne vil forvente bedre kontaktlÞse betalingslÞsninger.
Med biometrisk verifikasjon bygd inn i kortene, unngÄr man fullstendig Ä berÞre kortterminalene. I tillegg ser jeg store sikkerhetsmessige fordeler ved Ä unngÄ PIN-koder.
Registration of new shares in IDEX Biometrics 19 May 2020
SÄ hele state street posten pÄ 59mill aksjer er byttet eier til Goldman Sachs siste liste. + ABG som skaper salgspress i aksjen, mon tro om de skal helt ut eller ferdigsolgte?
Mandatory notice of trade in IDEX - 22 May 2020
Denne aksen virker Ä vÊre veldig potent. Anbefaler folk Ä lese seg opp. Denne skal gÄ noen kroner pÄ forventninger
Teknisk ser denne meget interessant ut fremover og forstĂ„r at ledelsen laster oppâŠ
Jeg er foretatt relativt grÞnn I dette gamet men jeg har funnet en interesse for IDEX, her er en liten samling av de nyeste artiklene jeg har sett pÄ om selskapet. Ingen intensjon Ä gjenta hva som er blitt postet tidligere, Þnsker bare Ä dele en samling av litt av hva jeg har sett som jeg tenker kan vÊre av interesse for flere
(nevnt i tidligere post) nyheter fra 18.05.20:
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/05/18/7528998/idex-biometrics-fikk-godkjenning-i-kina
Nyheter vedrĂžrende betalings nettverks omfavning av biometric industrien fra 23 mai:
Nytt den 25.05.20: