Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Disclosure of voting rights in IDEX Biometrics - chair Morten Opstad - 13 May 2020

Supplemental proposal to IDEX Biometrics’s 2020 annual general meeting

Tilleggsforslag til IDEX Biometrics’ generalforsamling 2020

IDEX Biometrics ASA: Nomination committee’s propsal to annual general meeting - Valgkomiteens innstilling til ordinér generalforsamling

Mandatory notice of trade in IDEX - 14 May 2020

1 Like

Annual general meeting in IDEX Biometrics held 15 May 2020

China UnionPay awards letter of approval to biometric card showcasing IDEX Biometrics technology

1 Like

IDEX Biometrics shares as board remuneration 2019-2020

Grant of incentive subscription rights in IDEX Biometrics 18 May 2020

Noen som har noe mer info om denne avtalen? https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/05/18/7528998/idex-biometrics-fikk-godkjenning-i-kina

Hva er omfanget av den? Kan det forventes oppgang i aksjen pÄ sikt som resultat?

For min egen del, har jeg tro pÄ at interessen for for denne type teknologi kommer til Ä Þke betraktelig i tiden fremover. Bakgrunnen for min vurdering er at jeg tror at folk blir vesentlig mer opptatt av at dagens betalingsterminaler er potensielle smittebomber, og at det derforf vil komme krav/forventninger om bedre lÞsninger for Ä eliminere denne smitterisikoen.

Dagens situasjon viser at betalingsstedene har sett seg nÞdt til Ä innfÞre rutiner med jevnlig desinfeksjon av terminalene - i tillegg meldes det om en markant Þkning av kontaktlÞs betaling (tÊpping), men selv denne krever jo at man i noen tilfeller mÄ fysisk trykke pÄ terminalene. Tenker at det er klare indikasjoner pÄ at forbrukerne vil forvente bedre kontaktlÞse betalingslÞsninger.

Med biometrisk verifikasjon bygd inn i kortene, unngÄr man fullstendig Ä berÞre kortterminalene. I tillegg ser jeg store sikkerhetsmessige fordeler ved Ä unngÄ PIN-koder.

2 Likes

Registration of new shares in IDEX Biometrics 19 May 2020

SÄ hele state street posten pÄ 59mill aksjer er byttet eier til Goldman Sachs siste liste. + ABG som skaper salgspress i aksjen, mon tro om de skal helt ut eller ferdigsolgte?

Mandatory notice of trade in IDEX - 22 May 2020

3 Likes

Denne aksen virker Ä vÊre veldig potent. Anbefaler folk Ä lese seg opp. Denne skal gÄ noen kroner pÄ forventninger

Teknisk ser denne meget interessant ut fremover og forstÄr at ledelsen laster opp

Jeg er foretatt relativt grÞnn I dette gamet men jeg har funnet en interesse for IDEX, her er en liten samling av de nyeste artiklene jeg har sett pÄ om selskapet. Ingen intensjon Ä gjenta hva som er blitt postet tidligere, Þnsker bare Ä dele en samling av litt av hva jeg har sett som jeg tenker kan vÊre av interesse for flere :slight_smile:

11.05.20
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/05/11/7526788/idex-vurderer-rettet-emisjon-pa-opptil-100-millioner

(nevnt i tidligere post) nyheter fra 18.05.20:
https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/05/18/7528998/idex-biometrics-fikk-godkjenning-i-kina

Nyheter vedrĂžrende betalings nettverks omfavning av biometric industrien fra 23 mai:

Nytt den 25.05.20:

4 Likes

IDEX Biometrics has received additional UK and US R&D tax relief

IDEX Biometrics has received additional UK and US R&D tax relief

2 Likes