Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Er vel godt nytt for Idex dette?

8 June 2020 - Zwipe is pleased to announce a new milestone in its ongoing collaboration with Toppan Forms Card Technologies Limited (TFCT), a leading smart card manufacturer based in Hong Kong.

TFCT has placed an order that brings the recently announced partnership (https://zwipe.com/news/zwipe-partners-with-toppan-forms-card-technologies-ltd-on-biometric-payment-cards) to begin small scale manufacturing of biometric payment cards. This is a key milestone as part of the setup project and necessary developments in preparing for high-volume market roll-out of Zwipe Pay ONE.

Og som tidligere meldt
" IDEX Biometrics and Zwipe collaborate on Zwipe Pay One Platform"

6 Likes

Registration of board remuneration shares in IDEX Biometrics - 12 Jun 2020

1 Like

Tror det kan være smart å laste opp denne nå. Er det flere som har kjøpt seg opp de siste ukene?

Ser at middelborg Invest har lastet opp brukbart forrige uke :slight_smile:

God fart i denne i dag. Noen som vet noe jeg ikke vet?

stoppet helt nå

er det på forventninger den går i dag?

Positiv på aksjonærlisten…noen vet

Hva er positivt på den listen ?

At topp 50 har økt beholdningen de siste ukene…

IDEX Biometrics: Compensation taken in shares 1 July 2020

1 Like

Kva tenker dere om denne aksjen om dagen?
Eg er ganske ny så hadde vært knall om nokon med kjennskap/kunnskap kunne nett gitt deira tankar.
Lurer ang det med emi var på 1,6, mens denne meldinga om at ansatte får den for 0,15 vil jo få litt nedgang ville eg tro, som den gjere, men kor kan man tenke seg at den ender?
Eg er veldig fersk i gamet, har lest meg litt opp her og der, men har ikkje heilt lært meg å lage tekniske analyser ect, berre leser om det som er skrevet om aksjen.

Tror ikke de ansatte får den for 0,15. De fikk 15% rabatt i forhold til kurs den dagen.

Ok. Har missforstått eg da. :stuck_out_tongue: Takk for svaret :smiley:

ja når det opprettes nye aksjer får de en nominell verdi som er på en måte minimums verdi i aksjekapital slik jeg har forstått det. Hadde vært kjekt med noen nyheter her nå, vært en del nedsalg siste dagene som har presset kursen ned.

1 Like

Registration of IDEX Biometrics shares - 17 July 2020

Registration of IDEX Biometrics shares - 17 July 2020

hva skjedde idag +13,04% ?

1 Like

Ikkje godt å sei, men topp 50 øker når en følger med på ukebasis😉

Hva er forskjellen på idex og next ?
Sånn bortsett fra at idex verdsettes til ca 1 milliard mer enn next, inntekter til begge er ca null.
Noen med kvalifiserte synspunkter ?