Like bra EBIT margin som Nekkar
Svært imponerende vekst!
Like bra EBIT margin som Nekkar
Svært imponerende vekst!
@christian må se over matten sin igjen
EBIT% for Nekkar er “bare” 25%
Dog Nekkar er amazeballs og jeg vurderer å vekte ned her for å ta et lodd der opp mot rapport
Morsomt hvor mange kandidater @konamixx har dratt fram av hatten. Bl.a. Remedy, Elliptic labs, og Image Intelligence som har gått 2-3-4-5x på kort tid.
Det stemmer ikke. Remedy og imint kan jeg ta litt cred for, men Nekkar og Elliptic var det andre som dro fram, og jeg bare tittet på de
So modest!
Vel det var du som tipset meg om Elliptic Labs i hvert fall. Nekkar tror jeg du jeg og @Nocturne så på. Merkelig nok var jeg den eneste som tok plass der når toget gikk. Oh well, tror du kanskje satt i Remedy da
Blir spennende å se hvor mye de kan få inn på wearables neste år, selv om redeye spådde en noe forsiktig vekst innen AR…
Men innen smart tlf “Vi samtalar även med nya
utmanare, som Samsungs Exynos och kinesiska Unisoc”
Ja ,men det er partneravtale iforhold til chipset gjengen. Genererer ikke penger, men gjør det enklere for deres kunder å få installert softwaren. Samt for vel sikkert litt promotering og push fra de opp mot kunder.
Jeg kan takke @Konamixx for IMINT hvertfall, selv om jeg nølte og kom inn ved 46 i stedet for 32 (som var kurs når IMINT tips kom på ELABS tråd)
All in all, we deem Imint’s Q3 to be really good, especially the margins, as the company once again proves that it can grow fast in a cost-conscious way
Bare synd de får så lite per tlf, men kommer seg nok om de får solgt inn litt flere funksjoner
Kvalitet
Venter fortsatt på social media partner name reveal …
10.1.2022, 07:55 · Finwire Smallcap
## Affärsvärlden ger ett neutralt råd för Imint, svårt att utvärdera konkurrenskraften
Mjukvarubolaget Imint har lämnat förluståren bakom sig, men är konkurrensfördelarna tillräckligt starka för att marginalerna ska vara långsiktigt hållbara, frågar sig Affärsvärlden i en analys på måndagen.
Tidningen ser i sitt huvudscenario på ett par års sikt en potential på 14 procent i aktien.
“Imint är ett spännande bolag som har lyckats växa omsättningen kraftigt under de senaste åren och tjänar bra med pengar i dagsläget. Den stora frågan är hur högt teknikinnehållet är och om prispress ligger i korten. Kunderna är stora spelare med hög förhandlingskraft. Är produkterna för generiska finns det risk för att lönsamheten viker nedåt på sikt. Svårigheterna i att utvärdera konkurrenskraften gör emellertid att vi inte vågar oss hela vägen till ett köpråd. Rådet blir neutralt”, skriver Affärsvärlden i sin slutsats.
Edit: Denne som har ført til så mye nedgang i dag?
Er vel den, generelt dårlig klima og lite likvid aksje som er årsaken.
Jeg sitter dog rolig her. Føler meg sjeldent sikker på at denne skal nå nye høyder.
Imo har de nå 5 retninger å vokse i.
Som et Kinderegg hvor den litt trege ansatte på kinder har klart å dytte tre leker inn i det jævla plastegget.
Nå ble det bilder her, jeg så bare tinder og 3 leker in i det jævla… [linjeskift]