Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Indeksfond for kryptovaluta (Crypto20)

Absolutt, kan varmt anbefale Crypto20. Virker veldig ryddig og de som står bak virker proffe. Selvsagt er det risiko, men så vidt jeg vet er det rent algoritmebasert, så bør ikek være de største administrasjonskostnadene. Jeg tror uansett dutta bak er langsiktige.

Er jo derfor du har typ Crypto20 som tracker de 20 største på Coinmarketcap. Risikoen her er jo at de gjør en Bitconnect exit scam og stikker av med pengene dine, slik at coinsa blir verdiløse, men hey, slik er crypto - desverre.

2 Likes

Hehe, ja derfor det hadde vært fint om en mer “pålitelig” kilde kunne levert produktet. Som foreks Nordnet =)

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Nocturne (2 likes)

[quote=“Nocturne, post:365216, topic:5464”]

  1. @Biotec (2 likes)

Gratulerer!

Er det noen som har dette fondet?
Virker det trygt?
https://invictuscapital.com/en/crypto20
Ingen kryptofond på Nordnet enda?
@pdx Er det noen måte å få til ticker til … Crypto20(c20) og CRYPTO10 Hedged (C10) ?

1 Like

Har fungert veldig bra, god kommunikasjon, tilbyr staking og har ikke hatt noen problemer med å få realisert og hentet penger ut igjen.

2 Likes

Ja hatt det siden ICO, solgte dessverre en del. Har mest i C10, som er samme konsept men topp 10, og med cash-hedge. Sover godt med det :slight_smile: ikke glem å stake for å få ICAP-tokens (som selskapet kjøper tilbake med en del av overskuddet).

1 Like

Takk for informasjon.

Endte med å kjøpe litt c10.

Tilsvarer staking mye i fortjeneste?
Vurderer å låse 3 måneder, men vurderer å kjøpe mer senere, og vet ikke helt hvordan dette fungerer enda …
Var en del gebyrer ved trekking med kort, men får vel disse tilbake ved tiden.
Er vel kanskje billigere å kjøpe usdt på kaupang eller lignende og overføre.

1 Like

Hmm staking er ikke veldig mye i fortjeneste, men det blir absolutt penger av det - og som med så mye annet er det ikke dagens kurs som er viktig å se på; icap blir kjøpt ukentlig så om du ser over flere år kan man godt tenke seg st icap-prisen er mye høyere enn i dag. Jo mer fondene vokser i verdi, jo mer avgifter går til Invictus, og jo mer blir kjøpt av icap. Det kan fort bli pent tror jeg!

1 Like

Må si jeg er litt skuffet over C10 som vektet opp i krypto denne uka - var på 50% cash forrige uke, vektet opp til 76% krypto for noen dager siden :confused: NAV var oppe i 8,5$ forrige uke, var på nesten 5$ på det laveste i dag (så langt, men tror selv vi har sett en bunn).

https://invictuscapital.com/en/crypto10hedged

1 Like