Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

INDUCT Software đŸ–„

Det er jo en del usikkerhet ute Ä gÄr i dette selskapet. Usikkerhet skaper redsel og mange selger med tap for Ä komme seg ut nÄr det ikke skjer stort. De har jo meldt om en haug med kontrakter i Är, men de kontraktene har ikke gitt noen ekstreme inntekter, enda, da dette stort sett er prÞve-kontrakter.

UtÄlmodige smÄsparere som hÄper Ä finne gullfuglen, som selger seg ut med tap 1 mÄned senere :wink:

Jeg tror Induct kommer til Ă„ tjene penger, masse penger, etterhvert. SpĂžrsmĂ„let er bare NÅR og om man er inne i aksjen eller ikke nĂ„r ting virkelig begynner Ă„ skje. Induct har siste Ă„ret fĂ„tt en god del velkjente og store selskaper inn under armen, sĂ„ for meg er dette et nytt selskap enn det har vĂŠrt tidligere :wink:

Min konklusjon er at her vil tÄlmodigheten seire.

4 Likes

Ny melding

OSLO, 22 August 2017 - Induct in Brazil has signed a software subscription
contract with the Votorantim Group.

The Votorantim Group is one of the largest companies in Latin America with
approximately NOK 67 billion (USD 8.5 billion) in revenues and 100,000
employees. The group is dividedinto two segments - Industrial and Financial.

Votorantim has become familiar with Induct through the initiative 100 Open
Start-Ups, which uses the Induct platform to evaluate and match 3,500 start-ups
with 400 large companies. Now, Votorantim also want to start using Induct
internally in order to support their innovation initiatives towards start-ups.

Driving innovation though engaging with start-ups needs a structured and
collaborative approach and a digital platform. Votorantim is one of the leading
companies in Brazil to engage start-ups in their innovation process. We are very
pleased that they have chosen the Induct platform to improve even further in
this area, says CEO of Induct, Alf Martin Johansen.

This is a contract in the vertical Enterprises, which is one of the five
verticals Induct focuses on (Health, Municipalities/cities, Enterprises,
Education and Humanitarian sector).

For further information, please contact:
Alf Martin Johansen, Chief Executive Officer
+47 90 17 94 35
[email protected]

4 Likes

100.000 ansatte!! :smile::smile::smile:
Merk at Induct tar betalt i forhold til antall ansatte innen vertikalen Enterprises.

1 Like

Skremselspropagandaen har begynt i Induct aksjen ogsÄ ser jeg. Nesten 15K aksjer til salgs pÄ 13.80. ForsÞk pÄ sperre?

Tilsynelatende en fantastisk melding. Men hvorfor melder de ikke om stĂžrrelsen pĂ„ kontrakten? Ønsker de Ă„ holde tilbake denne informasjonen av noen taktiske Ă„rsaker som jeg ikke ser eller er gir de bort softwaren “gratis” og hĂ„per pĂ„ revenue senere? Skulle tro det var et godt potensiale for inntekt her.

Hva tenker dere?

Eneste de har meldt til markedet er at de gÄr cash positive i Q4 2017.

Ny melding i dag.

OSLO, 24 August 2017 - Induct has signed first contract with a municipality in
Norway

Induct has reached a milestone by signing the first subscription agreement
within the municipality sector in Norway.

SSIKT (SĂžndre SunnmĂžre IKT) signed an agreement for using the Induct solution to
support improvements and projects within Ulstein municipality. SSIKT is a
network which supports IT initiatives in 7 municipalities in the region.

Ulsteins goal is improved quality in their project execution process and to
manage their portfolio of initiatives more efficiently with Inducts
collaborative platform. SSIKT also sees the potential for using the platform for
citizen dialogue and employee engagement to further improve services in the
region.

We are very pleased that our recent strategy towards the municipality sector
in Norway is starting to show results. We see a large potential for several
municipalities, not only to share proven initiatives in a common portal, but
also adopting Induct as the solution for ensuring local execution and
implementation of solutions, resulting in better and more efficient services to
the people living in the municipalities, says CEO Alf Martin Johansen in
Induct.

This is a contract in the vertical Municipalities, which is one of the five
verticals Induct focuses on (Health, Municipalities/cities, Enterprises,
Education and Humanitarian sector).

For further information, please contact:
Alf Martin Johansen, Chief Executive Officer
+47 90 17 94 35
[email protected]

3 Likes
4 Likes

Tipper det er fordi kontrakten(e) er pÄ smÄ belÞp. PÄ sikt kan alle de smÄ bekkene bli store inntektskilder. Men nÄr de ikke melder hvilke Þkonomiske konsekvenser de ulike kontraktene gir tror jeg det er fordi det er snakk om ganske smÄ belÞp i den store sammenhengen, selv nÄr det er 100.000 ansatte bake en kontrakt.

Jeg har en bitteliten post i Induct som jeg tenker Ä beholde noen Är, sÄ fÄr vi se om det var lurt eller ikke. Omsetningen nÄ er veldig lav.

1 Like

Blir det samme som Ă„ spĂžrre hvorfor ikke Funcom melder hvor mange Conan Exiles spill de har solgt :wink:

Er nok fordi selskapet (Votorantim Group) ikke Ăžnsker at noen skal vite hvor mye de betaler, da innovasjon er et virkemiddel i konkurransen med andre selskaper. Tror nok det er snakk om en bra sum for Induct sin del :slight_smile:

2 Likes

Ny aksjonÊrliste datert 30.8.2017 (Topp 35) lagt ut pÄ Insider trÄden for Induct :wink:

1 Like

Sitat fra CEO: “Vi stĂ„r pĂ„ og har en sterk pipeline (som vi indikerte i halvĂ„rsrapporten).”

2 Likes

image

Induct er nominert til European Small and Mid-Cap Awards 2017 i kategorien Rising Star.

http://www.europeansmallandmidcapawards.eu/shortlist2017

An independent Jury, set up by the European Commission, selected a short list of three companies per category.

The winners will be announced during the Awards Ceremony on 22 November 2017 at the Theatre de Vaudeville in Brussels.

Her kan dere ogsÄ lese intervjuet: http://europeansmallandmidcapawards.eu/docs/view/59a4236820d61-en

2 Likes

image

Etter alt jeg vet sÄ er dette et ganske sÄ ferskt intervju. Induct signerte en pilotavtale med Statoil i April og den hadde en lÞpetid pÄ 4 mÄneder.

1 Like

Induct i morgendagens Finansavisen (helside) :wink: Noen sitater da jeg ikke Þnsker Ä dele hele artikkelen (usikker pÄ om det er lov?):

Europeiske bĂžrser har plukket ut selskaper de mener har en lovende fremtid. Norske Induct endte opp som en av tre kandidater til prestisjepris.

–

I Inducts kategori var det totalt 29 kandidater med en bÞrsverdi pÄ opptil 50 millioner euro fra 11 europeiske bÞrser som ble vurdert opp mot hverandre. IfÞlge arrangÞren av kÄringen mÄ disse kandidatene blant annet ha en virksomhet med hÞyt vekstpotensial

–

Induct omsatte for 7,2 millioner kroner, etter en vekst pÄ 132 prosent, i Ärets fÞrste halvÄr og fikk et driftsunderskudd pÄ 5,3 millioner kroner. Da hadde selskapet blant annet fÄtt inn Statoil som ny kunde

3 Likes

Og der kom bÞrsmelding rundt det jeg har skrevet om i helgen ogsÄ:

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=434436

Hart delt hele artikkelen om Induct Software i dagens Finansavisen (helside) pÄ Insider trÄden :wink: