Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

INDUCT Software 🖥

Larsen, skjønner ikke hvorfor du driver å legger ut info på insider siden. Er vel bedre å legge den ut her slik at “alle” som ønsker det har muligheten til å få det med seg uten å måtte betale. Vil tro det også er i din interesse at folk skal bli interessert i aksjen du har investert i, og av den grunn etterhvert investere, slik at både din og andres investering skal øke i verdi.

Personlig så ordnet jeg meg insider medlemskap i et par dager, slik at jeg fikk med meg den siste aksjonærlisten du la ut. Finansavisen har jeg på jobb, så den artikkelen har jeg lest, men det er sikkert mange andre som ikke har sett den.

Vil forøvrig gi deg mye ros for den infoen du graver fram og legger inn i denne tråden. Mye bra du har kommet med. Håper du i fremtiden legger insider tråden død, og heller legger ut nyttig info her.

Just my two cents

2 Likes

Helt enig. Er såpass få som følger denne aksjen så alle er vel tjent med at vi får litt diskusjon i stedet for å splitte oss få som følger :slight_smile:

1 Like

Jeg er vel egentlig veldig enig @hakke og @Sponplate

Skal få lagt Insider tråden for Induct død og dele alt her inne.

2 Likes

Gårsdagens helside i Finansavisen:

1 Like

Aksjonærlisten fra 26.4.17

Ny aksjonærliste datert 30.8.2017 (Topp 35)

Statoil er fortsatt i prosess, positivt tegn! Regner med det kommer noe mer informasjon fra den kontrakten i løpet av Q4 2017. Jobbes også med en video av selve Induct programvaren, slik at mange av dere faktisk får sett hva det er de leverer. Gleder meg!

2 Likes

Spennende. Har du vært i kontakt med dem eller har du en annen kilde?

Jeg har god kontakt med selskapet, så dette er troverdig informasjon :slight_smile:

Utrolig bra at de lager en video av softwaren det har jeg virkelig savnet.

1 Like

Det var en forespørsel fra meg som de tok imot med åpne armer tydeligvis :slight_smile:

2 Likes

La ut en større ordre på 12.20 idag, fikk bare lusne 150 aksjer :stuck_out_tongue: Latterlig salg spør du meg, men jeg tar gledelig imot aksjer på 12kr :sunglasses:

2 Likes

Hehe bra jobba :sunglasses:

2 Likes

Fylt på mer på 13.10 idag :slight_smile: Nå har dere mulighet før avtalen med Statoil blir kjent der ute + de får den internasjonale prisen for Rising Star!

Minner dere alle på denne fra halvårsrapporten:

image

:wink:

Mye spennende, men det er fremdeles 7 uker til kåring av Rising Star (22. november), så man har god tid til å ‘‘vurdere’’ :slight_smile:

1 Like

Sant nok. Jeg er dog mer spent på avtalen med Statoil da den kommer til å ha mer å si økonomisk sett for selskapet. Ikke bare økonomisk men det er også veldig god reklame om de får kontrakt med Norges største og mest anerkjente selskap(?)

… Ikke glemme NorgesGruppen oppi det hele heller…

1 Like

Det kan bli über-najs det der :slight_smile: Hva ser du for deg som kurser fremover? Dobling?

1 Like

Jeg forventer en dobling i det minste ja. Selskapets verdi i forhold til de kontraktene de har fått siste året stemmer ikke overens :stuck_out_tongue: Derfor jeg ber alle “pent” om å kjøpe alle aksjer som selges på 13-tallet eller under.

1 Like

Har du fått bekreftet at avtalen er i boks?